Eindelijk na jaren weer gesoliciteerd! Ik ben al 8 jaar huisvrouw en we leven dus al zo lang op 1 inkomen. Dat lukt niet meer dus ik zocht werk. Dat was niet zo vanzelf sprekend aan gezien ik 3 kinderen heb waarvan 1 nog niet naar basisschool gaat. Uiteindelijk iets passends gevonden wat ik met mijn kinderen kon combineren. Ik woon zelf in Hoorn en daar zochten ze mensen voor huishoudelijk werk bij oudere. Hier heb ik gelukkig veel ervaring in dus hup gesoliciteerd. Nou zad hun hoofdkantoor in friesland en aangezien ik geen rijbewijs heb is het nogal moeilijk voor mij om daar te komen. Prima...afgesproken bij van der valk hotel wieringerwerf. Voor de afsluitdijk. Mijn vriendin reed me daarheen. Ik had om 16:00 een afspraak maar was daar een half uur te vroeg. Dus eerst even een broodje gegeten. Daarna afwachten. Ik let steeds op of er iemand binnen komt wandlen...maar helaas niemand. Zat nog te twijfelen of ik wel bij het goede hotel zat. Ongeveer 16:10 toch maar gebeld. Kreeg na 2 keer bellen eindelijk de persoon in kwestie aan de lijn waar ik mee had afgesproken. Ze moest helemaal nadenken wie ik was om me vervolgens te vertellen dat ze me helemaal vergeten was Zat ik daar dan Ik kijk zo ontzettend uit na werk en ben zo gemotiveerd en dan dit. Na herhaaldelijke exuses vertelde ze me dat ze me de volgende dag zou bellen voor een nieuwe afspraak. Nou ja, ik had toch geen keus dus prima dan. En ja hoor....gisteren de hele dag geen belletje gehad Weg werk Ik vind dat zo onprofecioneel! Ik geef de hoop niet op en blijf zoekende. Maar als je al zo lang op zoekt bent en je hebt eindelijk iets gevonden wat zo ideaal was dan is het echt klote dat mensen je zo laten zitten...blehh. Ik moest het even kwijt dames...keek er zo naar uit. Liefs een nog steeds werkeloze mama
wat ontzetten klote zeg... dan voel je je echt rot denk ik. kan het me wel voorstellen. hoop dat je snel iets anders vind. heel veel succes
Jeetje wat rot zeg. Heb je haar zelf nog gebeld? Of zie je dat niet zitten? Wel erg slecht idd, jij doet zo je best en dan laat ze het gewoon afweten. Hoop voor je dat je snel iets leuks vind!
Ik vind het ronduit onbeschoft, ik zou zeker nog even bellen. Als dit een voorproefje is van als je echt bij hun in dienst bent, weet je in ieder geval dat het niet de leukste werkgever is.
Klinkt ons erg bekent in de oren. Helaas is dit schering en inslag tegenwoordig als je met headhunter bureau's (werving en selectie bureau's) te maken hebt zoals wij. Je word niet terug gebeld/geschreven. Je word "vergeten" zoals jij nu. Er word je werk aangeboden wat je helemaal niet kan maar omdat er 1 trefwoordje in je CV stond wat over een kwam met wat het bureau zoekt word je er uit gepikt. Je word aangeboden bij een bedrijf met een mooi verhaal over een manager rol en dan blijkt onder het gesprek dat t bedrijf helemaal geen manager zoekt maar een productie medewerker...en dat is toch ECHT iets anders... En zo zijn we nu al 9 maanden verder. De truck is je niet te laten ontmoedigen door dit soort onproffesionele klunzen en verder te zoeken. Ergens is er een baan die erop wacht om door jou vervult te worden!
Pffff vind het gewoon asociaal. En dan ook niet terugbellen. Kan me voorstellen dat je je rot voelt meid. Maar probeer de moed niet te laten zakken en gewoon verder te zoeken. Aan je motivatie zal het niet liggen. Succes en sterkte ermee!
ik vind het ook ronduit onbeschoft en ik had allang weer aan de telefoon gehangen, niet om weer een afspraak te maken maar om eens even goed te zeggen dat ik me niet zo laat behandelen, ik zou nog even bellen hoor, al is het puur voor je eigenwaarde, je laat je toch niet zo behandelen? die baan die wou ik al niet eens meer!
Wat vervelend zeg! Ik hoop dat je in 2010 lekker aan de slag kunt met een baan die nog veel beter past.
Belachelijk zeg! Maar laat het een troost zijn; Ik zou daar niet eens meer WILLEN werken, want hieruit blijkt maar hoe ze met hun werknemers omgaan. Succes met het vinden van een nieuwe job!
Nou das echt super onprofessioneel! Ik snap dat je er behoorlijk van baalt! Zou ik ook doen! Moeite gedaan ervoor en dan vergeten ze je! Ik hoop dat je snel iets anders zult vinden waar jij je helemaal in kunt vinden! Succes
Dames....bedankt voor jullie reactie's. Ik ga ook zeker vandaag nog even bellen....niet omdat ik daar nu zo graag zou willen werken maar om ze te vertellen dat je zo echt niet met mensen kan omgaan. Ik zat me al af te vragen of ze met betalingen dan ook zo laks zouden zijn. Ik geef de moed ook zeer zeker niet op hoor. Ben super gemotiveerd...maar merk dat met veel tijden dat ik zou kunnen werken ik tegen 15 en 16 jarige moet opboksen. Ik laat jullie straks nog wel weten wat ze te zeggen had als ze uberhoud nog opneemt pffff
Nou als ze net zo snel zijn met salaris uitbetalen mag je wel blij zijn dat het niets geworden is Maar ik kan me voorstellen dat je hier helemaal niet blij van word , vind het ook ronduit asociaal , en zou ook zeker een belletje plegen dat je hier dus niet van gediend bent ...
dat is belachelijk. Helemaal omdat ze haar excuses aanbied en dan weer niks laat horen. erg onprofessioneel. Meid ik snap dat je dit werk heel graag wilde, maar als ze al zo met je omgaan wil ik niet weten hoe ze omgaan met hun personeel. Ik hoop dat je snel wat anders vind. En bij werkgevers die het wel belangrijk vinden.