En was het dan gewoon een joint, of nog andere dingen? Ikzelf heb ooit een jointje gerookt en was er zo ziek van dat ik die dingen nooit meer heb aangeraakt. Ik snap overigens niet hoe je aan zoiets verslaafd kan raken, ik was er alleen maar ziek van.
een paar keer een jointje gerookt. verder nooit iets. vond het leuk/ lekker! het is dat ik nu een verantwoorde moeder ben maar anders zou ik het misschien best nog weleens in een gekke bui doen ( 2x per jaar ofzo). laatste keer is 10 jaar geleden geweest
Ja toen ik jonger was een paar x een jointje gerookt. En 1 x een halve pil ingenomen.. MAar dat heb ik goed afgeleerd aangezien ik mn wangen dus danig kapot gekauwd had dat mn moeder dacht dat ik de bof had en de volgende dag dus 4 uur op de ehbo heb rond gebracht met de "bof" wat dus niet zo bleek te zijn
ja hoor wij rookten dagelijks jointjes werd gewoon een gewoonte op een gegeven moment merk je niet eens meer dat je wat gerookt had het effect ging weg.. toen zijn we dus ook gestopt.. heb eigenlijk bijna alles wel geprobeert behalve de echte zware zware rotzooi.. wel een pilletje en eenkeertje gesnoven (wat klinkt dat raar zeg om nu te typen) maar vond het eigenlijk alleen maar leuk!! heb er ook geen spijt van is wer iets wat je bij je herrineringen kan stoppen.. nu al 5 jaar niks meer.. laatste jointje is nu 1.5 jaar geleden xxx
Een jointje of drugs is nog nooit in mij op gekomen.. Zou dat met geen poot aanraken, die rotzooi! Wel heb ik gerookt tot aan twee jaar geleden. Maar daar heb ik mega veel spijt van. Wat een rotgewoonte...
Vroeger genoeg gedaan.... Gelukkig is die tijd voorbij ! Maar wel wat zwaardere dingen als jointjes... (pado,s , coke , pillen , GHB, +hasj , weed) Niet aan de lopende band hoor maar wilde (bijna) alles uitgeprobeerd hebben. Speed , hereoine en andere ZEER verslavende drugs heb ik achterwege gelaten. Het was een slechte periode , maar ik heb ook veel gelachen en lol gehad. Nu gelukkig in een hele mooie rustige tijd van m,n leven.. Ik wil serieus leven en m,n lichaam en geest niet vernielen. M,n kind(eren) zien opgroeien , zelf opvoeden en alles mee maken zoals elke ander moeder. Genieten ! Bovendien vind ik het woord ''moeder'' of mama een titel , een naam die je moet verdienen. Ik wil het goeie voorbeeld geven voor m,n kind(eren) en hun alle liefde en zorg geven die ze verdienen.
Ik heb wel eens een jointje en ook wel eens hasj gerookt. Vroeger met mijn vriendin deden we dat wel eens, nu echt nooit meer. Heb er ook geen behoefte meer aan.
Ik heb vroeger wel eens geblowt, maar ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren. Nu doe ik het niet meer (hoewel ik er echt enorm veel zin in kan hebben als ik het ruik).
yup, en niet een gewone joint nee eentje waarbij ik compleet van de wereld werd geveegd nu nooit meer, en hoeft ook niet meer.
ik rook niet dus ik kon niet blowen dus wilde ik een space cake maken ik wist niet hoeveel er in moest maar ik had voor de zekkerheid maar 20 gram gehaald wat bleek later dat er 8 gram in moest ik had er ook nog eens geen ervaring mee na 1 uur dacht ik het geeft nog geen effect nog maar een stukje uiteindelijk 3 plakken gehad en heb niks anders gedaan dan 16 uur lang slapen
toen ik tussen de 17-19 was heb ik wel een aantal dingen uitgeprobeerd zoals jointje, speed, coke, mdma en xtc heb het allemaal maar 1 keer geprobeerd...en vond het niet leuk..
heb vroeger best veel jointjes gerookt. Gelukkig bleef ik wel bij mn verstand en heb ik nooit andere dingen geprobeerd. Ik zou daar ook echt niet achter staan. Die jointjes eigenlijk ook niet, maar daar ben ik na een paar maanden ook weer mee gestopt...