Iets leuks aantrekken voor je partner.

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Denk dat het vooral een blokkade is die we ons zelf opleggen. Zoals al gezegd werd; Vraag wat je man sexy aan je vind, want hij is niet voor niets natuurlijk met je samen. Enne die extra zwangerschapskilo's en putjes komen er wel omdat je ook zijn kind op de wereld heb gezet ^^ Dat maakt je natuurlijk extra sexy toch?

Nu is de mijne zo romantisch als een zak aardappelen, dat werkt bij mij ook niet helemaal mee.. Dus eigen advies hierboven maar eens opvolgen.. tegen een ander zeggen is makkelijker dan zelf doen.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik was ook altijd onzeker over mijn lijf, tot ik een frequente sauna bezoeker werd. Nu weet ik dat iedereen er zo uitziet! Mijn man vind me mOoi, ik mezelf nu ook en ja ik verras hem weleens.

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier ook niet, ik heb geen mooie figuur, brede heupen en blubber buikje. Voel me niet sexy.

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik heb een heel gaaf paar gebloemde kaplaarzen. Als hij mazzel heeft doe ik ze aan als ik volledig aangekleed ben. Als hij pech heeft ben ik in mijn nakie...

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nou zoveel pech zal hij dan wel niet hebben haha

6. Wat zegt je vent er eigenlijk van? Want ik denk dat hij je echt wel mooi vindt zoals je bent. Ik klaag altijd over mijn borsten en hij vindt dat nergens op slaan..

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Om even serieus OT te gaan: MIjn vriend vindt me mooi wat dan ook (ben iets aangekomen sinds de geboorte van onze zoon). Ikzelf vind mezelf absoluut niet mooi (heb ik trouwens nooit gedaan ook). Toch kijk ik nu naar oude foto's van mezelf en realiseer me dat ik best een lekker ding was in die oude foto's, alleen had ik dat toen niet in de gaten...

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Herkenbaar

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben nooit echt van de sexy lingerie setjes geweest. Ik draag nooit van die oma-onderbroeken hoor, meestal strings. Maar niet echt fancy ofzo. Ook geen kanten bh's, want die jeuken zo. Een enkele keer kocht ik wel zoiets en ik zou dat zeker nog wel aan durven trekken. Als ik dat doe, merk ik wel dat hij het leuk vind dat ik de moeite neem. Maar hij vindt me net zo sexy in een gewone basic string en bh.

Wat ik wel geregeld doe is me optutten met een jurk of een rokje. Dat ziet hij graag. En dat doet hem ook meer dan een speciaal lingeriesetje.
    Het verschil tussen spijkerbroek+trui of rokje+strak truitje is voor mannen denk ik beter uit elkaar te houden dan basic string + bh en een sexy variant. Of is dat nu alleen mijn man die echt niet het verschil zou zien tussen een katoenen hema stringetje en bh of een sexy Dekkers? Hoe dan ook: een nauwsluitend jurk of een kort rokje geeft altijd een leukere reactie dan speciale lingerie.

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik trek wel regelmatig wat leuks voor mijn vriend aan. Ik ben na de zwangerschap te zwaar en heb er een leuk gestreept buikje aan over gehouden. Maar ondanks dat voel ik me echt wel sexy, maar dat komt echt puur en alleen door mijn vriend omdat hij mij ook echt het gevoel geeft dat ik sexy ben..

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat vreselijk toch dat zoveel vrouwen zich niet mooi voelen :(
    Het is denk ik echt iets psychisch.
    Ik vind mezelf niet mooi of lelijk. Ik vind mezelf gewoon normaal.
    En ik heb (of had eigelijk) 30 kilo overgewicht.
    Ik heb hele mooie lingeriesetjes, maar die zijn wat maatjes kleiner omdat ik ze gekocht heb voor mijn zwangerschappen en ik heb er niet aan gedacht andere te kopen. Maar ik zou het zo doen hoor.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Af en toe wel eens. Heb laatst een mooi rood lingerie setje gekocht die natuurlijk even geshowt moest worden ;)

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Pas nu alleen in oma tent.. Bij mijn man is het des te minder des te beter..

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

serieus

het is een knop die om moet bij jezelf, en dat gaat niet zo een twee drie. moet zeggen dat ik me er ook neit mooier op geworden vind na drie kinderen, maar ik ben eens in de sauna gaan rondkijken en idd, ik ben gewoon redelijk normaal.:D
    mijn man zei net dat het echt zonde is dat je het niet meer durft. je man houd van je en die vinden het geweldig als je je sexy zal kleden, al is het alleen al omdat je je sexy gaat voelen en dus sexy uitstraald. hij houd van je en als jij je lekker voelt zal hij dat lekker vinden:cool:
    oke, makkelijk gezegd he.... heb er zelf ook voor nodig gehad, en nog steeds. probeer eens hoe je je sexy kan voelen, let eens minder op de striae, putjes, flubbers..., draag eens gewoon sexy ondergoed voor jou, zodat je je overdag zelf stiekum sexy kan voelen voor jou. en denk dan niet telkens aan die onvolmaaktheden, maar probeer eens gewoon een tijd vol te houden dat je mooi en sexy en ongelooflijk aantrekkelijk bent. en telkens als je merkt dat je in een negatieve spiraal komt, probeer er dan uit te stappen en weer in je sexy stand te schuiven. als jij je weer sexy en mooi enzo voelt, dan kan je het vanzelf weer zijn voor je man.

kan je daar wat mee?

15. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    hier ook ontzettend onzeker, na de zwangerschap.
    mijn man zegt dat ie me toch mooi vind, en lingerie hooeft niet, gaat toch gelijk weer uit:p:D

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.980
    113
    Ik vind mijzelf momenteel ook wat te zwaar om in lingerie te gaan showen, maar moet zeggen dat dat sowieso niet bij mij past. Mijn man zou het wel leuk vinden, maar nodig is het niet. Hij laat altijd wel merken dat hij mij mooi vind, al mogen mijn bigshirts van hem wel de deur uit haha.
    Hier ook eentje die zichzelf altijd te dik heeft gevonden en dan foto's van vroeger terugziet en denk, poeh, had ik een mooi figuurtje zeg!

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nou ik heb het aangetrokken,, vond het echt weer even eng!
    Maar mijn vriend vond het onzettend leuk!:D
    Ik voelde me eerst toch wel erg ongemakkelijk maar dat was wel weer weg na een tijdje!

Bedankt voor al julie reacties meiden!

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Normaal voel ik me wel sexy,nu ik zwanger ben niet.
    laatste keer dat ik een leuk setje aan had,hebben we een baby verwekt :D

19. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Mijn kereltje waardeert het ook zeker als ik weer een lingerie setje aan heb en heeft zelfs (vooral nu ik door de kleine in mn buik dikker wordt en de setjes toch wat krapper gaan zitten waar ik natuuurlijk weleens een klaagmoment over heb) geopperd om voor mij in de stad een leuk setje te gaan halen. Nadeel is nu alleen dat ik zelf niet eens weet wat voor maten ik hebben moet haha.
    Kwa het sexy voelen helpt de lingerie zeker mee, al verstop ik het toch wel liever onder mn kleren, zodat het toch een beetje een verrassing blijft.
    Ik trek het dus niet echt speciaal aan voor mn kereltje. Hij vind de setjes wel heel opwindend, maar ook een simpele zwarte bh en kanten boxer of string winden hem op.
    En ja, sinds wij samen zijn, voel ik me wel sexier dan ooit, wat ik ook aan heb eigenlijk.
    Dit ook doordat ik door hem mn lichaam echt heb leren accepteren. Super ventje heb ik toch.

Deel Deze Pagina