Wie o wie heeft een leuk idee voor ons om op 1e kerstdag te doen?? Normaal 2 dagen familiebezoek, maar nu dus 1e kerstdag niks. Wij willen graag iets leuks doen. We moeten er alleen wel rekening mee houden dat ik dan 35 weken zwanger ben
Kertcircus utrecht? Via de site van ns kun je toegang en treinkaartje in 1 kopen en als je met de auto wil heb ik nog wel een kortingscode voor je.
1e kerstdag zal niet meevallen.. Dan is bijna alles dicht. Ik denk dat dat gewoon een familiefilm thuis op de bank wordt , of monopoly
o ik ga even kijken...dat klinkt wel leuk edit: zie dat die beide kerstdagen geen voorstellingen geven
Kerstavond & 2de kerstdag heb je al plannen ? Dan zal ik 1e kerstdag lekker thuis blijven.. Misschien een lekkere wandeling door het bos en 's avonds lekker eten met gezin.. Heerlijk toch!
Wel hoor: om 12.00 en 16.00 op beide dagen : Wintercircus Utrecht Een wervelende show voor de hele familie edit:Ik zie idd op de site van NS dat je dan niet via NS kunt...je zou dan zelf kunnen gaan als dat te doen is voor je?
Hebben we allemaal wel eens last van Heb zelf nog even gekeken maar die korting kan helaas ook niet met de kerstdagen Sorry, blij gemaakt met een dooie mus..
In Apeldoorn is ook een wintercircus, weet niet wat dichterbij is voor je? 19e wintercircus 2012 - Wintercircus Apeldoorn
Hier ieder jaar circus op eerste kerstdag, traditie sinds ik klein ben al en ieder jaar nog even leuk
De efteling als het een beetje mooi weer is? Dan zal het er vast niet druk zijn. Wj zijn twee jaar terug naar se Efteling geweest op oudjaarsdag. Was echt super leuk en rustig!