Ik heb zelf de Galaxy S2.. En ben er zeer tevreden over, hij is lekker snel en handig in gebruik.. Zelf ben ik niet bekend met de Iphone.
De iPhone ken ik persoonlijk niet zo heel goed, maar na verschillende smartphones te hebben gebruikt wil ik voorlopig niets anders dan de Samsung Galaxy S2 (en eventuele opvolgers als ze in diezelfde lijn verdergaan). Ik heb wel gehoord dat de camera van de iPhone ontzettend goed is. Die van de Galaxy S2 heeft ook 8 megapixels, maar dat vind ik soms wat tegenvallen bij schemer. Voor gewone alledaagse foto's bij daglicht is het prima, maar voor speciale dingen gebruik ik m'n camera.
Android werkt beter dan Apple. Ik zou dus voor de samsung gaan. heb zelf de galaxy s1. Wil niets anders meer.
Ik heb iphone en zou niet anders meer willen. De vergelijking die hier gemaakt word is "appleboeren" tegen "androidboeren" opzetten. De "appleboeren" zeggen apple, de "androidboeren" zeggen android. Ik zou zeggen ga zelf eens kijken in de winkel wat jou het beste ligt.
Nah, dat kan wel meevallen Ik heb, zoals ik eerder schreef, geen ervaring met iPhone heb, maar dat ik erg tevreden ben met de Galaxy S2. Zelfs denk ik dat de camera van de iPhone beter is dan die van de Galaxy S2, maar die van de Galaxy S2 is goed genoeg voor mijn gebruik. Wat handig is aan Android is dat veel apps gratis zijn, maar je moet wel goed uitkijken wat je erop zet. Lees reviews van de apps. Kijk naar de hoeveelheid downloads en (aantal) ratings. Hoe dat bij Apple precies werkt in die AppStore weet ik niet goed. In de Android market kun je ook apps kopen, maar dan moet je een Google Checkout account hebben (en dus een credit card). Veel betaalde apps hebben ook een gratis "light" versie. Het ligt echt aan persoonlijke voorkeur. Gewoon uitproberen, zoals Marjolente inderdaad zegt. Je kunt ook alvast op Youtube kijken naar demofilmpjes, kun je zien hoe de interface werkt.
Net wat Marjolente zegt, gewoon naar een winkel gaan en het uitproberen wat het beste bij je past en waar je een goed gevoel bij hebt. Hierboven werd ook gezegd dat Android beter werkt dan Apple, dat is natuurlijk onzin!!!! Daar moet je niet naar luisteren. Het zijn allebei goeie telefoons..... Ik zit ook in dubio... Ben ook op zoek naar een andere telefoon.
Heb zelf een iphone 3gs. Had een aantal weken geleden de iphone 4 besteld, de volgendedag hoorde ik datde 4s uitkwam en heb de 4 weer geretouneerd. Mijn man heeft een samsung galaxy 1 en toen we dezelfde fotos vergeleken met de iphone 4 had de samsung echt veeeeel mooiere beelden en kleuren veel meer kleur, duidelijker etc. Wil heel graag een iphone maar ben bang dat de iphone 4s een tegenvaller wordt zoaps de iphone 4 vs samsung galaxy.
Ik mag zaterdag mijn nieuwe phone ophalen en na langdurig wikken en wegen ga ik voor de Iphone 4S. Ik heb de mazzel dat ik beide toestellen bij vriendinnen kon uitproberen (nou ja de Iphone4 dan). De samsung is vele malen voordeliger maar de Iphone heeft het toch gewonnen. Ik zal je laten weten hoe hij bevalt
inderdaad! ik ben echt mega apple fan, en vind android toestellen niks. het is dus gewoon persoonlijk.. gewoon uittesten in de winkel zou ik zeggen, of filmpjes erover kijken op youtube
Ik heb beide telefoons gehad. Ik zou pertinent voor de Samsung gaan. Zelfs mijn Samsung Ace heeft een tig keer betere performance dan het appeltje. Terwijl het appeltje toch behoorlijk wat duurder is. Samsung vind ik tevens wat flexibeler in gebruik. Meer extentie mogelijkheden etc. Alleen al als het gaat om ringtones vind ik een android toestel al prettiger ipv die opgedrongen 30 seconden van apple en nog hun eigen extentie (en nee, je hebt niet per definitie een ringtone van langer nodig, maar ik heb toch graag de beslissingen in eigen hand. Zeker voor dat geld). Dus, Samsung
Da's niet waar. Zoals ik al zei, ik heb beiden hier liggen. De apple wordt nooit meer gebruikt. De samsung wordt alleen maar gebruikt. Feit is gewoon dat Android veel betere performance heeft. Het is stabieler en sneller. En dat komt echt van iemand die beide systemen volop heeft gebruikt. En niet maar 1 dagje
geen ervaring met iphone, heb sinds gistere de samsung galaxy s2 binnen... vind het een mooi toestel en ivm de kosten vergeleken met de iphone heb ik ook voor deze gekozen, en ondanks dat ik nog niet alles helemaal door heb (eerste keer touchsscreen ) vidn ik hem erg fijn . had hiervoor de nokia 6700 slide en android is toch wel vele malen beter dan symbian dat sowieso haha wat een verschil.. succes met je keus
Ik heb ze allebei en kan dus vergelijken. Prive een galaxy s2 en zakelijk een iphone 4. Ik ga zeker voor samsung. Ik vind hem veel en veel beter dan een iphone. Beter scherm, sneller, meer mogelijkheden en betere camera. Daarnaast zijn bij android meer apps gratis. Bij een iphone betaal je voor bijvoorbeeld whatsapp en bij android is het gratis.