hallo, mijn oudste is nu een paar weken 2 jaar oud en binnenkort een baby erbij.. hebben jullie nog een duowagen (wil er dan 1 van marktplaats halen) aangeschaft of een fietsje/zitje o.i.d. voor achter de kinderwagen? zit zelf een beetje in dubio en wil daarom graag jullie ervaringen hierover horen. alvast bedankt!
Mijn kinderen schelen 2 jaar en 2 maanden.. Ik heb toen een phil en teds gekocht en daar ben ik super blij mee geweest. Mijn oudste heeft er heel vaak ingezeten, nu soms nog.... Maar het hangt helemaal van je kind af.. Mijn oudste liep heel vaak de andere kant op, ook vond hij het heel prettig om lekker te zitten. Een plankje daar was hij toen nog niet aan toe.. Vandaar een soort duo-wagen. Ik kon gewoon nog over heen lopen en lekker boodschappen doen, ik vond het ideaal! Succes met je keuze!
Hier 20 maanden verschil en wij hebben een plankje achter de kinderwagen gehad en dat werkte prima. Mijn zoontje vond het geweldig om daar op te staan.
Hier op 2 dagen na 2 jaar verschil ertussen. Wij hebben ook een duowagen aangeschaft. Vind ik nog steeds een superaankoop. Ik heb er een babynestje in en als we gaan wandelen, dan wil mijn dochterje vaak zelf lopen. Prima, dan klap ik de voorste stoel neer en heeft mijn zoontje wat extra ruimte in de duowagen. Mocht mijn dochtertje dan onderweg ineens geen zin meer hebben om te lopen, dan kan ik zo het stoeltje weer omhoog klappen en kan ook zij erin zitten. (ik heb een duowagen waarbij ze achterelkaar zitten.)
Ik zou goed naar je kind kijken, wat voor typ is het? Als het echt een wegloper is zou ik voor een duowagen gaan.
Hier 15 mnd verschil en wij hebben een duowagen, echt ideaal!!! Mijn zoontje kon nog maar net lopen toen zijn broertje geboren werd, dus moesten ook echt een duowagen aanschaffen, maar ben heel blij dat ik hem heb, en heb er al heeel wat kilometers mee gelopen! Blijf ik voorlopig ook nog wel ff doen! Wij hebben een urban jungle duo van marktplaats gekocht.
bedankt voor jullie reacties! ik zal er nog even goed over nadenken, en nog even op marktplaats snuffelen