Nu ons gezinnetje uit 4 personen bestaat, moeten we nieuwe koffers hebben. Als we straks op vliegvakantie gaan, is het handiger om 2 grote koffers te hebben, dan vier middelmaatjes. Ik ben dus gaan zoeken en ik denk dat we een koffer van 74 of 67 cm moeten hebben. Twee koffers dus... Ik denk ook, dat ik een koffer met een harde case wil. En sowieso eentje die moeilijk open te breken is, want je weet maar nooit wat er achter de schermen van een vliegveld gebeurt. En dan ook het liefst met een code, want ik kan codes goed onthouden, maar sleuteltjes raak ik snel kwijt. Ik heb helemaal geen verstand van koffers en wat normale prijzen zijn. Nu kwam ik via de ING rentepunten uit bij deze Samsonite. 74 cm, met wieltjes, harde koffer. Maar zelfs ik weet, dat Samsonite duur is. Deze koffer is normaal 245,-, maar met de ING rentepunten nu dus 135,45. - Gezien mijn wensen (stevige, veilige, grote koffer), is dat een normale prijs (voor een Samsonite is het natuurlijk niet duur), of kan ik goedkoper ook wel een andere koffer kopen, die ook aan mijn eisen voldoet? - Is zo'n koffer van 74 cm niet heel snel over het toegestane gewicht heen? Daarmee bedoel ik niet het gewicht van de koffer zelf. Maar ja, aan de andere kant zitten er in 2 koffers dan ook dingen voor 4 personen. - Hebben jullie nog andere tips/aandachtspunten voor het uitzoeken van een koffer? Bedankt!
Volgens mij heb ik die ook. Superkoffer past echt onwijs veel in. Je met trouwens opletten hoeveel liter erin kan. Sommige koffers zijn wel groot maar kunnen minder liters hebben dan een koffer die kleiner is.