Weet iemand wat dit is of waar het op lijkt? Mijn zoontje had 3 weken geleden krentenbaard en nu heeft mijn dochter dit op de rug en onder de oksel..
Ik kan mij niet herinneren dat mijn zoontje heel veel pijn had. Wel was het een gevoelige plek. Het was een plek met allemaal kleine bultjes tegen elkaar. Met een middeltje van de huisarts was hij er snel vanaf. Gordelroos wordt veroorzaakt door hetzelfde virus als waterpokken.
doet mij eerder denken aan een explosie van waterwratjes... gordelroos vind ik het niet zo op lijken eigenlijk... - correctie: die plekjes op haar borst wel een beetje trouwens.... lastig. Heeft ze al waterpokken gehad?
Mijn dochter heeft ook geen pijn. Had even gegoogled, het lijkt er wel heel erg veel op! Er staat wel dat het vanzelf over gaat. Maar ik ga toch even voor de zekerheid bellen morgenvroeg
Ik zou het nu even aankijken. Als de plekken morgen groter worden of het pijn gaat doen zou ik even contact met de huisarts opnemen.
Ik zou het de huisarts laten zien. Het is al best veel. Ik vind iig geen waterpokken. Doet me aan beginnende krentenbaard denken.
Mijn dochter heeft toen ze 6 jaar was ook gordelroos gehad, begon als een jeukende plek op haar buikje aan de zijkant en een dag later allemaal blaasjes die als een gordel naar haar billen liep. Zij was er wel beroerd van en het deed pijn. Dokter twijfelde toen ook aan gordelroos of krentenbaard. Was toch wel gordelroos.