Eindelijk ging het de goede kant op met Finn, hij drinkt zijn flessen goed leeg en ondanks zijn reflux trekt hij nu flessen van 190cc leeg en houd het binnen. Helemaal super. Het leek ook dat hij van zijn buikgriepje af was want de afgelopen 1,5 week was zijn ontlasting nagenoeg perfect. Maar net, ik ging bijna van mijn stokje van de stank. Echt hele stinkende dunne (iets dikker dan diarree) ontlasting. Hij heeft dat al vaker gehad maar niet met deze geur.. zou het door de nutriton kunnen komen? Na de afgelopen tijd ben ik nogal panisch, want hij heeft al genoeg te verduren gehad. (Tijd gehad dat hij geen fles binnen hield en na een ziekenhuisopname een buikgriep kreeg) eindelijk komt hij weer aan en zie je gewoon vooruitgang dus ben nu echt super bang dat hij nu weer iets aan zijn darmen heeft.
Kan inderdaad door de nutriton komen. Je kan nog van natufood de Nutriton gebruiken. Moet je wel minder gebruiken want het is nl veel sterker. Zelf ben ik geen fan van Nutriton. Je kan ook gewoon een Omneo of Comfort voeding halen van het merk wat je nu gebruikt. Daar zit 30% jbpm in en hoef je zelf niet meer te knoeien. Deze voeding wordt aangeraden voor krampjes en reflux.