Ik had ivm een cryoterugplaatsing 2x per dag Progynova geslikt en 3x per dag 2 bolletjes Utrogestan gepropt. Aangezien de zwangerschapstest vrijdagochtend op mijn testdatum negatief was, moest ik stoppen van het ziekenhuis met de medicatie. Donderdagavond heb ik alles voor het laatst gebruikt. De vorige keer had ik Progynova en Lutinus en werd ik binnen 2 dagen na het stoppen ongesteld. Nu dus nog steeds niks. Wel al dagen het gevoel dat het komt, maar er komt niks. Gisterochtend voor de zekerheid nogmaals getest, maar wederom negatief, dus zwanger ben ik niet. Wanneer werden jullie ongesteld na gebruik van Progynova + Utrogestan? (Hahaha, zul je net beleven dat ik na het plaatsen van mijn bericht ongesteld wordt ) Ik wil uiteraard weer verder met de volgende TP, maar dan moet ik dus eerst ongesteld worden.....
Het kan wel een week duren voordat je ongesteld wordt. Utrogestan heeft vaak iets langer effect en kan het nog een poosje tegenhouden. Balen dat het niet gelukt is, hopelijk de volgende keer meer geluk!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Inderdaad erg balen, maar gelukkig hebben wij er nog een aantal in de vriezer liggen. Nu weet ik tenminste dat het normaal is dat het wat langer duurt voordat je ongesteld wordt na gebruik van Utrogestan (en ik denk ook in combinatie met de Progynova). Wij wachten rustig af tot Hare Koninklijke Roodheid arriveert!