Iets meer kwetsbaarheid ipv kwetsen aub

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door bolkje, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Waar kijk je naar uit de komende tijd?
    Dat we binnenkort 2 kindjes hebben om voor te zorgen!

En waar juist tegenop??
    Dat de bevalling van de laatste nog moet plaatsvinden, haha! Ik wil graag dat het begint, maar het is weer zoooo spannend :)

2. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik kijk uit naar een weekendje weg met familie en nachtje weg met man (zonder zoon).
    Ik kijk op tegen mini ingreepje zoon en zijn eerste week KDV

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Mooi topic!!

Waar zie ik naar uit:
    Onze eerste vakantie als gezin eind november. Even heerlijk een weekje weg met zn 3tjes.

Waar zie ik tegenop:
    Ik ben op zoek naar een nieuwe baan en nu dus nog thuis bij Noud. Aan de ene kant zin om weer te gaan werken maar aan de andere kant zie ik er als een berg tegenop. Mn kleine mannetje alleen laten. Zo voelt het

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Waar zie ik naar uit:
    Het volgende wat ons meisje leert. Ze is al druk aan het oefenen met draaien.
    Als we eindelijk ons eigen huisje hebben over een tijdje.
    Dat mn onderkantje geen pijn meer doet.

Waar zie ik tegen op:
    Nog een hoop maanden bij schoonouders wonen, ook al gaat het nu super.
    Weer een nieuwe opleiding moeten starten, is de 3e al.
    Vriend vertellen hoe hoog mijn studischuld daadwerkelijk is.

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik kijk uit naar de momenten dat m'n zoon op me af komt stormen zodra ik hem ophaal van kdv of als ik thuis kom. Dat hij me dan roept en graag bij me wil zijn. Ook kijk ik uit naar het moment dat ik een gesprekje met hem kan hebben

Waar ik tegen op zie is de peuterpubertijd. Ik merk dat ik nu soms al een kort lontje hebt en bij te weinig slaap dan sneller boos ben. (faalmoment! bleh!)

6. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik kijk enorm uit naar de geboorte van onze derde zoon, over een week of 3 of 4.
    Kan niet wachten hem eindelijk in het echt te kunnen bewonderen.

Ik zie wel op tegen wat er allemaal nog moet gebeuren voor het zover is.
    Eind volgende week moet de grote renovatie aan ons huis klaar zijn en dan hebben we nog een week of 2 om alles weer op orde en schoon en opgeruimd te krijgen.
    En ik kan nu al amper meer vooruit, geen idee hoe we dat voor elkaar gaan krijgen.
    Maar het gaat vast lukken en daarna worden we beloond met iets héél moois :)

7. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Waar ik naar uitzie:
    De herfstvakantie. Lekker met de ouderwetse stoomtrein tuffen. Dat vinden ze hier geweldig en heb nog vrijkaarten.

Waar ik tegenop zie:
    Het moment waarop mijn oudste zijn anders zijn gaat beseffen en daar vragen over gaat stellen en in het verlengde daarvan, dat de jongste 2 gaan beseffen dat hun broer anders is en daar vragen over gaan stellen.

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik kijk uit naar onze vakantie begin december op de Veluwe en het met z'n allen Sinterklaas vieren. Ook beginnen we rond die tijd hopelijk met traject voor een cryo tp. Ik kijk uit naar weer zwanger zijn.

Ik kijk op tegen het feit dat dit de drukste periode van het jaar wordt. Ik weet niet hoe ik het moet gaan combineren en ik hoop maar dat zoonlief niet te vaak ziek wordt.

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik kijk uit naar: dat ik weer aan het werk mag
    Ik kijk op tegen: dat ik weer aan het werk moet :D

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Leuk topic. Goed dat je ditvbegonnen bent. Vorige onderwerp ben ik te laat voor, :) maar ik herken het gevoel van falen bij stoppen met borstvoeding. Hoop echt dat ik volgende keer direct achter mn keuze kan staan.

Waar kijk ik naar uit; Wat me kleine meisje allemaal gaat zeggen, de leuke, bijdehante opmerkingen.

Waar zie ik tegenop; het loslaten. Voorlopig ik ze nog geen 4 denk ik dan.

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik voel me eigenlijk nooit een faalmoeder omdat ik geloof dat alle situaties leermomenten zijn, zowel voor mij als voor mijn zoon. Alle emoties mogen er zijn, zowel van hem als van mij. Ik voel me een succesmoeder als ik zie hoe goed hij zijn eigen weg aan het vinden is in de wereld. Als hij kan vertellen hoe hij zich voelt en waarom.

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Oh, sorry, er was alweer een andere vraag

Waar kijk je naar uit de komende tijd? En waar juist tegenop??

Ik kijk op tegen vrijdag, de derde keer dat mijn zoontje afscheid van mij moet nemen op de psz. Vorige week moest hij ontzettend hard huilen. Ik kijk uit naar het moment dat ik hem weer ophaal en de juf mij vertelt dat hij, nadat ik weg was, heerlijk heeft gespeeld.

13. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    #73 w03z3l, 21 okt 2015
    Laatst bewerkt: 21 okt 2015
    Ik kijk heel erg uit naar Sinterklaas en kerst, omdat we dat dit jaar voor het eerst met z'n drieën vieren ipv met z'n tweeën. Vooral met Sinterklaas, omdat we lootjes en surprises doen en onze kleine man ook al mee mag doen! (Papa of mama maakt dan een surprise uit naam van Brandon en hij gaat ook met z'n naam in de pot met lootjes :) )

Ik zie heel erg op tegen de volgende afspraak bij cb, omdat ons vriendje dan zijn eerste inentingen krijgt en daar heb ik absoluut geen zin in!

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ik kijk uit naar sinterklaas en naar het moment dat ik weer goed in mijn vel ga zitten.

Ik kijk op tegen de momenten dat ik me geduld verlies en wat de toekomst op dit moment in petto heeft voor ons.

15. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Ik kijk heel erg uit naar mijn vrije dagen zodat ik lekker met mijn dochtertje samen kan zijn...

Ik kijk heel erg op tegen het moment dat ik ga stoppen met de borstvoeding (mijn hoofd zegt nu mijn hart zegt nog niet)en dat ze binnenkort voor het eerst ergens anders gaat slapen...

16. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik kijk naar het moment dat ik weer een normaal sexleven zal hebben en geen pijn meer in mijn buik en rug en niet meer incontinent zal zijn door een baarmoeder en blaasverzakking.

Ik heb hier begin volgend jaar een operatie voor nodig waar ik dan wel weer heel erg tegenop zie.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik kijk er naar uit om heerlijk van mijn kindjes te genieten.
    Mijn zoon die alweer 5 wordt en tegelijkertijd kijk ik daar ook tegenop:(
    Hij wordt zo snel groot.

18. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik kijk uit naar het moment dat ze allebei wat ouder en zelfstandiger zijn, ongeveer 4 en 6. Het is toch wel erg druk met een dreumes/peuter van net 2 en baby van 4 maanden en er op uit gaan wordt dan ook makkelijker en minder gedoe.

Ik zie op tegen het moment dat ze ouder en zelfstandiger worden;), want dan hebben ze mij minder nodig (snif) Ze zijn nu nog zo héérlijk klein en liggen nog zo lekker bij me:)

19. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ik kijk op tegen het laatste jaar van mijn zoontje thuis. Hij wil nu al zo graag naar de basisschool en benoemt dit zelf ook wekelijks. Daardoor is hij thuis iets wat "onhandelbaar"

Waar ik naar uit kijk de verjaardag van mijn zoon en het eerste jaar van mijn dochter hoe ze zich gaat ontplooien.

20. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik voel me soms een faalmoeder, omdat ik een ziekte heb waardoor onze dochter nooit een broertje of zusje zal hebben. Ook al kan ik hier niets aan doen.. het voelt wel rot.

Ik voel me echt een succesmoeder als mijn dochter me spontaan knuffels en kusjes geeft, en me aait en zegt: Lief mama.. :) ze is nu 21 maanden.

Ik kijk uit naar de eerste keer SintMaarten lopen en zie op tegen de tijd dat ze 4 wordt en naar de basisschool gaat.. gelukkig duurt dat nog even :)

Deel Deze Pagina