Wie herkent dit? Ik ben erg veel benauwd/kortademig. Moet ik echt door mn mond ademen en dan nog blijf ik wat kortademig. Soms wordt ik gewoon licht in mn hoofd, echt niet prettig... Heeft iemand nog tips???
Geen tips behavle rustig aan doen helaas. Wel weet ik dat ik het aan het eind van de zwangerschap ook heel erg had. Vreselijk! Alles komt natuurlijk in de verdrukking te zitten dus dat ook. Ik kan je wel vertellen dat het bij mij na de bevalling gelijk over was!
Dat is in ieder geval een fijn vooruitzicht. hahaha. Ja, het is echt niet grappig. Helemaal als je nog licht in je hoofd wordt en niet echt lekker. Maar ja, nu gewoon heel hard hopen dat ik niet overtijd ga lopen. hahahaha
dat is in ieder geval een fijn vooruitzicht. haha. Het is inderdaad niet grappig, helemaal wanneer je dan ook nog erg licht wordt in je hoofd en totaal niet goed. Maar ja, nu maar hopen dat ik niet overtijd ga lopen. hahahaha
Hier ook last van kortademigheid.. Maar ik heb het vrij vroeg gekregen, ik fiets elke dag naar het werk. Dus, merk wel dat ik anders ben gaan ademen. Geen pretje, en inderdaad duizelingen komen er op den duur ook bij! Maar ja, doen er niet veel aan. Succes!!
Had ik ook in begin; gyn herkende dat direct als symptoom; iets met je gaat meer bloed aanmaken in zw sch / bloedvaten verwijden cq verslappen wat oiv hormonen, zijn dan nog niet voldoende door meer bloed gevuld met als gevolgd kortademigheid. Gaat over. inderdaad, totaal geen last meer van. Wrs laterheen wel weer....... no worries dus
Ik had het op het einde ook, ja. Heel irritant! Bij mij hielp het om op mijn zij op bed te gaan liggen (wel kussentje ofoz onder mijn buik, anders lag het niet lekker) - dan kon ik tenminste weer ff een beetje diep ademhalen en was ik het weer even kwijt.
Op het einde van je zwangerschap is dit normaal, sowieso moet je hart al anderhalf keer zo hard kloppen voor de bloedsomloop van de baby en je longen komen door de grootte van je baarmoeder ook in de verdrukking. Ik heb er ook al tijden last van. Gewoon niet te hard lopen en beetje rustig aan doen
Hallo allemaal, Ik heb er ook heel veel last van gehad, omdat de kleine steeds hoger komt te zitten. Ik ben nu 35,5 week zwanger en bij mij is het nu gelukkig weg. De kleine is mooi ingedaald en ligt met haar hoofdje vast in de bekken. Dus ik hoop voor jullie dat de kleintjes allemaal snel indalen, dan heb je al weer een stuk minder druk en krijg je wat meer lucht!! Veel succes en pleizer nog verer met de zwangerschap!!!!! Zuuuuchcht......heerlijk he zo'n klein wondertje dat er aan komt!! Groetjes Loes