Iets minder misselijk, maar ik houd nog steeds geen eten binnen...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Aily, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hallo!

Mijn misselijkheid is eindelijk een heel klein beetje minder (denk ik althans), maar ik houd nog steeds geen eten binnen (ik geef na elke maaltijd over). Water houd ik wel binnen gelukkig!

Mijn vraag is: is dit normaal, neemt altijd eerst de misselijkheid af en daarna het braken? Of hoort het andersom te zijn?

Ik hoop namelijk dat dit een teken is dat het langzaam beter gaat en naast de misselijkheid het braken ook over zal gaan!! Over 2 weken gaan we namelijk op vakantie naar New York en ik hoop zoooo dat ik me dan normaal zal voelen!!! Het is een hele dure vakantie en ik zou er zo graag volop van willen genieten...

Mijn 2de vraag is: heeft u tips tegen het overgeven? Emesafene hielp helaas niet. Ik denk er nu over om een vitamine b6 injectie te vragen of zelf pillen te kopen bij de vitamin store. De dokter heeft overigens ook bloed afgenomen om te kijken of er iets mis is met mijn nierfunctie of schildklierhormonen, waardoor het braken veroorzaakt kan worden. Ik moet zeggen dat het erg prettig is dat zij het zo serieus neemt en mij in ieder geval het gevoel geeft dat er iets gebeurd!

Alvast bedankt!!

Groetjes,
    Aily

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als emesafene niet helpt kan een ander middel wel eens helpen. Maar dat kan alleen een arts voorschrijven. Goed dat er inderdaad verder wordt gekeken naar je bloed. Er is niet in algemeenheid te zeggen wat eerder over gaat, de misselijkheid of het braken zelf.
    het is in elk geval erg naar voor je dat je zo'n last hebt.
    Ik hoop van harte dat het beter zal gaan en dat je een heerlijke vakantie zult hebben!

Mirjam

Deel Deze Pagina