Iets mis met de baby?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hinata, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Ik heb de laatste dagen heel veel stress met mijn vriend.... ik heb echt weer paniekbuien en dergelijke... ik ga deze week een paar dagen naar een vriendin van me om tot rust te komen, maar ben nu erg bang dat er iets mis is met de baby? Maak ik me terecht zorgen?? Iemand hier misschien ervaring mee

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als je je zo'n zorgen maakt om de kleine dan bel je anders toch even de vk, misschien mag je wel even langskomen om het hartje te horen ben je daar tenminste weer gerust over.
    Verder geen ervaring mee maar wil je wel veel sterkte wensen.

3. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Ik zou ook eventjes de vk bellen en de situatie uitleggen dat je momenteel veel stress hebt en je je daardoor zorgen maakt om je kindje.
    Vaak mag je dan langskomen om eventjes naar het hartje te luisteren.
    Heel veel sterkte in ieder geval.

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

sluit ik me helemaal bij aan.

heel veel sterkte!

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Hoi,

Stress is natuurlijk nooit goed maar ook weer niet een directe aanleiding om te denken dat je je kindje er direct schade mee doet.
    In tijden van oorlog worden vaak de meeste kindjes geboren....

Ik denk dat het voor jezelf idd beter is om even gerustgesteld te worden door je verloskundige en probeer je een beetje te ontspannen want ondanks dat je problemen hebt met je partner heb je toch het geluk het wonder van een zwangerschap te mogen meemaken, probeer er een beetje van te genieten.

6. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    bedankt voor de reacties!!

Ik heb de verloskundige gebeld maar ze zei dat ik rustig aan moest doen, maar mocht helaas niet langskomen! heb overal spierpijn, maar ze zei me dat dat kon door het aanspannen tijdens de ruzies...

ik ga maar proberen me rustig te houden en gelukkig heb ik maandag de 20 weken echo en dan weet ik tenminste hoe het met ons wondertje gaat!!!

7. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Sorry maar ik begrijp niet dat jij niet mag langskomen als jij je zorgen maakt. Ik wil niet stoken of zo, maar het motto klant is koning, hebben ze daar nog nooit van gehoord dan? Ik was net een artikel aan het lezen waarin staat dat stress alleen invloed heeft de eerste 3 weken na de bevruchting, iets met de levels van cortisol in je bloed.
    Als je je echt zorgen maakt dan zou ik toch aandringen. Ik ben ervan overtuigd dat er niets met je baby aan de hand is maar om je gemoedsrust te laten terugkeren zou een kleine echo toch wel leuk zijn.
    Ik vind het heel jammer dat het net nu zo stressvol is tussen jou en je vriend, net nu je huis een haven van rust zou moeten zijn. Hopelijk kunnen jullie het snel uitpraten en begrijpt hij dat hij je vanaf nu met satijnen handschoentjes moet aanpakken.

8. Alita

Alita Niet meer actief

helemaal mee eens yasmine!!!!

Deel Deze Pagina