iets niet durven....

Discussion in 'De lounge' started by 1992, Dec 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Je hoort dat je kan zingen. Hoor wel echt de zenuwen. Veel liedjes op youtube zetten, hopelijk hoor je de zenuwen minder als je genoeg complimentjes krijgt.

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik vind dat je een heel mooi geluid hebt. ik denk als je er iets mee wilt bereiken je eerst een tijdje op zangles moet voor de juiste technieken en denk dat je dan een kans maakt in bijvoorbeeld een zang programma;). of wil je zoiets helemaal niet?

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Je hebt een mooie stem en zingt niet vals. inderdaad hoor je wel de zenuwen en is je techniek niet helemaal goed. Ik denk dat je wel veel kan hebben aan zanglessen want je hebt een mooi stemgeluid :)

4. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Al voor ik het luisterde dacht ik: zangles! Dan leer je ook voor anderen zingen.

Ik vind je stem inderdaad best mooi. Je techniek kan nog aardig verbeteren, maar de basis is er en daar mag je al best trots op zijn.

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb hem ook beluisterd, denk dat je met de juiste begeleiding wel ver KAN komen.

Alleen ik denk niet dat je ver komt. Je hebt er niet alleen een mooie stem voor nodig maar ook een flinke portie lef en dat mist lees ik... Sterker nog, je hebt meer lef nodig dan zangtalent...

Desalniettemin gun ik je het wel en wens ik je het beste!

6. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Precies wat ik dacht!

7. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

Oct 16, 2011
    725
    0
    16
    Ik vind het een beetje zeurderig klinken (niet verkeerd bedoeld hoor)
    Ook hoor ik duidelijk de zenuwen:) Zangles zou idd een idee zijn.

Succes!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik vind dat je een mooie stem hebt! Je zingt wel zenuwachtig/krampachtig, maar hoe vaker je het doet hoe minder dat wordt denk ik.

Als je zingen zo leuk vind zou ik lekker op zangles gaan. Wie weet wat ervan komt!

Ik zing niet zo mooi, zelfs zangles nemen is voor mij nutteloos :p en ben best jaloers dat je kunt zingen zonder dat mensen je vragen om te stoppen :D

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Dit dus:)

Succes!

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dit inderdaad. Mijn vader klopte wel eens op de deur van de badkamer "ShampooL, andere zender!" ... oeps :)

11. 1992

1992 Actief lid

Apr 16, 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de fijne reacties, ik denk ook niet dat zoiets wat voor mij is eigenlijk, maar zou het wel leuk vinden om er iets mee te doen. ik was niet echt zenuwachtig toen ik dit zong, maar qua techniek komt het wel tekort inderdaad, ik zing in mn hart voor iemand, prober dat gevoel te krijgen en dan vergeet ik wel eens hoe het er uit komt hihi

12. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Klinkt echt best goed hoor!! Zangles nemen als je dat leuk lijkt!

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik werd er door geraakt. Wel iets mee gaan doen. Beroemd hoef je er niet mee te worden. Maar iets doen wat je leuk vindt, is al heel fijn.

Share This Page