Vitaminen Pillen met Foliumzuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja25, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ik heb me laten vertellen dat speciale vitaminen pillen met foliumzuur de kans op zwanger raken vergroot.

Is dit ook waar? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. R6girl

R6girl Lid

7 okt 2011
    7
    0
    0
    student Rechtsgeleerdheid Maastricht
    Limburg
    Dag Natasja,

Heel toevallig dat ik vandaag op deze site stuit en ik jou vraag lees. Van dit verschijnsel heb ik idd. ook gehoord en ben vandaag bij de drogist geweest en heb al het eerste pilletje geslikt. Nu ben ik natuurlijk benieuwd :( of mensen hier ervaring mee hebben of het innemen van foliumzuur en vitaminen de kans op een zwangerschap vergroot...?

Groetjes
    R6girl

3. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Hoi Natasja ,

Ik slik zwanger worden van de etos en dat gaat goed.
    Het heeft m'n cyclus weer redelijk op gang geholpen na 10 jaar pigebruik.
    Of het werkt dat kan ik je over 2 weken vertellen :p
    je slikt ze 2 keer per dag en zijn vrij groot.
    Maar ik moet zeggen dat ik me er wel fitter door voel.
    Ik gebruik deze omdatik weet dat dan de hoeveelheden vitamine op elkaar zijn afgestemd en dat ik niet te veel of te weinig binnen krijg. Iets wat je niet altijd weet als je aparte folium- en vitaminetabletten slikt.
    Hopelijk heb je er iets aan!

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Nou, ik ben deze cyclus heel toevallig begonnen met zwanger worden pillen van de Kruidvat, vitaminen incl. folium. Na mijn mk in mei had ik voor mijn doen een behoorlijk lange cyclus (eisprong dag 20/21) en nu, is het toeval, of werkt het echt, heb ik gewoon weer m'n eisprong op dag 14 gehad, dus voor mij in dit geval al een pluspunt, nu maar afwachten hoe de rest van de maand loopt...

5. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi Hoi!

ik neem de vitamine pillen van BLOEM 'babywens' volgens mij is dit nog vrij onbekend, kben ze nu 4 weken aan 't innemen. hier zitten echt alle vitaminen in plus foliumzuur! hopelijk heeft het resultaat;)

6. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Heb er inderdaad al eens van gehoord, zit oa groene thee, vitex agnus, en visolie in he?

hoelang zijn jullie al aan het proberen? ben namelijk wel benieuwd of je verschil merkt en je lijf niet helemaal op hol slaat met al die stoffen wat erin zitten.
    Ben zelf nu tarwekiem met materna (zw.vit.) aan het slikken, daar heb ik al vaak mijn twijfels over haha.

Liefs

7. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik nam tarwekiemolie en zwangerschapsvitamines van de DA drogist zelf en was in 1 maand zwanger ;)

8. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ik heb neem zelf nog niks! Ik woon op Curacao en heb die pillen jammer genog nog niet kunnen vinden! Maar ik denk wel dat ik ze ga bestellen in Nederland welke is het beste? Zwanger worden van Etos ben ik al een paar keer eerder tegen gekomen in andere forums.....

9. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    In veel gewone zwanger (worden) pillen zit volgens mij geen teunusbloemolie (wat de cyclus regelmatig maakt en dus de eisprong bevorderd), hier zitten alleen extra vitamines en foliumzuur in.
    Veel mensen slikken daarom ook nog eens teunisbloemolie. Teunisbloemolie mag je niet meer slikken na de bevruchting, maar met een onregelmatige cyclus is dat erg lastig.
    In de zwanger worden pillen van etos zit geen teunisbloemolie, maar vitex angus castus, wat ook je cyclus bevorderd, maar niet zo erg is als je het na de bevruchting nog slikt.
    Vandaar dat ik de etos pillen slik....

Tenminste, dit is wat ik er van begrepen heb, als het niet klopt, vul me dan maar aan....

Deel Deze Pagina