Reële verkoopprijs Bugaboo Donkey Duo?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Esmaralda, 16 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik probeer mijn Bugaboo Donkey Duo te verkopen, hij komt uit eind 2012 en ik heb hem toen nieuw gekocht. Er zitten twee voetenzakken bij.
    Eentje nog in de verpakking, de ander gebruikt maar nog helemaal goed. Er zitten wat gebruikerssporen op, maar verder niks mis mee.

Nu vind ik het alleen lastig, want wat is nu een reële prijs om hem te verkopen?
    Ik heb laatst namelijk een trip trap stoel verkocht voor een bedrag dat ik dacht wat netjes was, maar nog geen 1 uur later stond hij alweer op internet voor meer en hij werd nog verkocht ook :$

De nieuwprijs voor dit alles is + €1600. Wat vinden jullie nu een goeie prijs om hem te verkopen?

Ik heb nu een bod van 900 euro, maar weet niet of dit te weinig is?

2. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die van mij voor 900€ verkocht. Zat wel alles bij, muggennet, 2 winterzakken, adapters, tray, bekerhouder etc. €900 vond ik erg netjes, mijne was uit 2013.

3. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik heb hem laatst voor 1000 verkocht. Was van 2012 ook met voetenzakken. Hij heeft wel een hele tijd te koop gestaan want wilde er ook graag die prijs voor hebben. Dus voor je zelf bedenken wat je er minimaal voor wilt hebben

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heb je de wagen ook echt 3 jaar gebruikt?
    Ik zou gaan voor €1000,- een mooi bedrag.

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bedankt voor jullie antwoorden.
    Ik heb de wagen redelijk veel gebruikt, vooral in het begin. Maar nu staat hij meer als een half jaar te verstoffen. De jongste zit er af en toe in met een dagje weg, winkelen etc.
    En anders loopt hij of zit in de buggy.

Ik weet nu ongeveer wat normaal is. Bedankt!

Deel Deze Pagina