Nou ben ik weer hoor. heb trekkend gevoel in linker zij/lies. Normaal heb ik dit niet. Dus vandaag met tweede urine de 2e k2v5 gedaan. Nu staat er dit streepje op: heel licht. (Weet niet of hij te zien is met uploaden) was lastig op de foto te zetten. Maar staat erop. Iets met geen geduld... nod is niet bekend. Iemand bekend met het trekkend gevoel?
Ik had vanmorgen getest maar kreeg niks op de foto maar had zelfde streepje. Vanmiddag opgedroogd maar best sterk, dus druppel om door te lopen en streepje was er nog en nu wel Op foto te zetten maar hier niet te zien. Ik ga het los laten, als ik over drie dagen nog niks heb dan test ik pas weer.
maar streepje bleef staan. En die zag ik dus ook na 5 minuten. Hij droogde beter op dus toen gedruppeld en streepje bleef staan. Maar helaas niet op de foto.. maar ik wacht het af. Ga nu niet testen voor zaterdag.
geen sorry hoor. Merk dat ik mezelf gek maak door te willen blijven testen. Als ik zaterdag niet menstrueer wellicht dan nog een test. Maar ja weet niet precies wanneer en hoe of wat ik ongesteld moet worden.. Bedankt voor het mee kijken
Nee helaas is dat niet zo. Ook ingedroogde streepjes blijven na doorspoelen staan. Maar ik ga heel hard voor je duimen dat je toch een positieve test in handen hebt deze maand
Ik herken het trekkende gevoel wel. Zowel met eisprong als met zwangerschap. Idd nog even geduld en over een paar dagen weer testen
Net weer getest maar als ik al iets zie is het zo ligt en dat had niet gemoeten dus op naar volgende keer.
@RoGiJuLi weet jij het misschien. Net getest weer een zware Tuur streep. Ik weet ik ben niet zwanger, anders had hij er vanaf moeten knallen. Maar hoe komt het dat ik die streepjes heb, op iedere test die ik doe? Waar zou dat aan kunnen liggen? Ik krijg streepjes ook niet eens op de foto’s... Nogmaals ik weet dat ik niet zwanger ben maar wellicht weet jij hoe dit kan?
Test je telkens met de kv 2v5?? Het kan ook dat je standaard licht verhoogd hcg hebt of een verhoogd lh gehalte.
Ja heb nu vier testen gehad van k2v5. ik kan kijken of je nog iets ziet op de foto na plaatsen, maar zijn elke keer de zelfde lijntjes.. Alle drie andere dagen.