Heel vreemd....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maud77, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hoi dames.

We hebben hier vannacht iets raars meegemaakt.
    Fenneke werd vannacht huilend wakker (gebeurd zelden) en was een beetje overstuur.
    Dus ik haar kamertje op,pakte haar op en begon haar te troosten.
    Na een minuutje werd ze rustig en kroop heel dicht tegen me aan.
    Papa kwam er ook bij,die was ook wakker geworden.
    Tijdens het knuffelen vroeg mijn man of ze een droom had gehad.
    Ze moet nog 2 jaar worden maar ze is ontzettend wijs voor haar leeftijd.

Op een gegeven moment zegt ze:

Mama,oma Molly kamer..
    Oma Molly is dus 3 weken geleden overleden.

Mijn haren in mijn nek stonden dus overeind!
    Kan het zijn dat ze bezoek heeft gehad?
    Ik persoonlijk denk het wel anders zegt ze zoiets toch niet?

Hebben jullie kindjes dit ook al eens meegemaakt?

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik geloof er zeker in dat kinderen meer zien dan wij.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kreeg rillingen toen ik het las.. Mooi maar ook wel eng..

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ben er van overtuigd dat zoiets kan! Zoals mj24 al zei..ik denk ook dat kinderen veel meer kunnen zien dan volwassenen. Op zich wel heel speciaal maar het had niet bij mij thuis moeten gebeuren, zou geen oog meer dicht doen 's nachts :p

Groetjes Jessy

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik vind het ook mooi,maar tegelijkertijd....brrrrr.
    Mooi dat oma zelfs na haar dood nog op bezoek komt bij haar trots.

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb niet veel meer geslapen nee en mijn man ook niet!

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    het is oma gelukkig. niks om bang voor te zijn. ze is er en waakt over je dochter. hoe heerlijk gevoel moet dat zijn

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Wij hebben dat ook met Dano gehad, een paar keer zelf. Een keer kom ik in zijn kamer en voelde een ijskoude wind langs me heen gaan. Toen heb ik Dano opgepakt en ben bij de buurvrouw gaan wachten, heb daar een vriendin van me gebeld die medium is, en die is direct gekomen. Heel verhaal maargoed er zat dus een vreemde in zijn kamertje. Zij heeft hem weggestuurd/begeleid!

Later heb ik het nog een paar keer gehad alleen geen koude wind maar gewoon voelen van een aanwezigheid. Dat waren gewoon familieleden, Dano was ook niet bang. Hij zwaait naar ze en praat tegen ze. Ik ben er gerust op want ze waken over hem.

Maar omdat ik er al gevoelig voor ben is dat logisch dat Dano het ook heeft.

Probeer de rust erin te vinden dat het oma is, en zeg tegen je dochter dat ze maar moet zwaaien naar oma. reageer zelf niet bang of gestressed (als dat lukt ;) )

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    :confused: Oh God..Ik had die vriendin van mij nooit meer weg laten gaan!

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Maar wat zou een vreemde willen eigenlijk? Is ie dan gewoon de weg kwijt? Gadverdarrie zeg, bij de gedachte alleen al doe ik het meteen in 7 kleuren.

11. Angel Eyes

Nou ik scheet ook in mijn broek. Zal het verhaal wat duidelijker vertellen.

Ik voelde de aanwezigheid alleen in Dano's kamer. Dus zij ging in zijn kamer 'voelen' Ze hadf vrij snel contact met hem, hij vertelde haar dat hij wist dat de baby hem kon zien, maar niet wist dat ik het ook merkte. Hij zocht vrienden was het eerste wat hij zei. Hij wist niet dat hij dood was, en hij begreep ook niet dat hij zijn vader kon zie die al jaren daarvoor dood was gegaan. Uiteindelijk heeft ze hem verteld dat hij naar zijn vader moest gaan want die stond daar voor hem.

Het is de moeder van een vriend van mij die inmiddels ook een vriendin van me is geworden. Een vrouw op leeftijd met al 30 jaar ervaring in het vak.

Zij vertelde dat hij nog niet zo lang geleden gestorven was. en dat hij een onwetende ziel was zo noemen ze dat.

Ik zat toen niet lekker in mijn vel, zat aan de antidepressieva, voor mijn lichte PND.

Nu is het zo dat als je sterke medicatie en/of drugs gebruikt dat er gaten in je aura zitten waarop dergelijke zielen makkelijk mee kunnen 'liften'

Bang ben ik niet, want ze heeft me een paar tips gegeven waar ik echt wat aan heb.

Ze zegt dat je heel duidelijk moet zijn dat dit jouw huis is en dat ze jouw huis MOETEN verlaten. Daarbij kunnen ze je niks doen omdat jij hier de sterkste bent.

Sindsdien nergens meer last van gehad. gelukkig.

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn nekharen stonden al overeind bij het lezen van je verhaal. Ben echt een schijtluis wat zulke dingen betreft. Ook ik ben daar altijd gevoelig voor geweest maar wil er echt maar dan ook echt niets mee te maken hebben! Heb een paar jaar geleden op vakantie ook iets heel naars meegemaakt. Ik sliep op de kamer met mijn nicht en ben zo geschrokken van wat ik toen zag dat ik als een klein kind bij mijn moeder en mijn sterke stoere papa op de kamer ging:oops: (niet dat ik daar wat aan had, die man wordt nog niet wakker als er een bom zou afgaan, maar iig veiliger gevoel).

Als mij zoiets in mijn eigen huis zou overkomen dan zou ik er serieus niet meer in willen wonen..althans, niet alleen. Ik geloof wel dat wij nog altid sterker zijn maar ik zou zo bang zijn dat zelfs zo'n geest me vierkant uit zou lachen als ik zou zeggen dat het míjn huis is :oops:

13. Angel Eyes

@jah dat doen ze ook als jij bang en met een piepstemmetje zegt ga weg hier. dat zal niet veel effect hebben. maar echt dwingend zo van rot op het is MIJN huis dan weer wel.

Ik was ook echt bang hoor, zat te huilen en te trillen toen. maar op een gekke manier heb IK de macht hier en dat lijken ze te weten ofzo

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou idd zo'n piepstemmetje gebruiken ja hahaha maar denk ook wel dat als zoiets zou gebeuren bij mijn dochtertje op de kamer of iig bij haar in de buurt dat ik wel pissed en verontwaardigd genoeg zou zijn om ze ff duidelijk te maken dat ze eens gauw moeten opzouten..dat dan weer wel! :D Zou het om familieleden gaan dan vind ik het weer een andere verhaal. Ook doodeng maar toch wel bijzonder en zou ze dus niet wegsturen..zou ze wel netjes vragen om niet al te vaak op bezoek te komen. Gewoon eens in de zoveel tijd lijkt me wel genoeg :p

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Denk ook wel dat dat je dochtertje oma heeft gezien , als ze er alleen over gedroomd had zou ze niet zo hysterisch wakker worden denk ik zo .. dat is toch eigenlijk heel mooi ..

Mijn dochtertje slaapt al sinds haar geboorte heel slecht , word verschillende keren per nacht helemaal overstuur wakker en begint nu ook foto´s van overleden dierbaren aan te wijzen en te zeggen dat ze hier zijn en wijzen waar ze staan .. ben er niet bang voor vind het juist heel mooi , heb ook zoiets dat ze haar en mij beschermen ..

16. Angel Eyes

Wat wel heel apart is hier, is dat de opa van mijn vriend dus Dano's overgrootopa is overkleden al ver voor Dano geboren is.

Altijd als we samen de trap oplopen zegt hij 4 treden voor het einde boven OpA. en wijst naar boven. het is dan donker in de hal, en doe net alsof opa er is en zwaai naar hem.

Wij hebben ook foto's van hem hier en daar zeggen we ook opa.

denk dat hij hier wel is, maar puur voor bescherming want Dano is niet bang meer.

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ze zijn er net zo goed overdag hoor ;)soms weten ze idd niet eens dat ze dood zijn,zijn toevallige "passanten",zijn plaatsgebonden of horen simpelweg bij jou...
    Vaak komen overleden dierbaren nog even langs bij kids.die staan er van nature voor open..wellicht waakt oma wel over de kleine meid...of wilde ze graag haar kleindochter even zien.

18. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Ze kan natuurlijk ook gewoon gedroomd hebben van haar oma. Of wakker geworden zijn en gedacht dat ze haar oma zo miste...

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj
    ja ik denk wel zeker dat kinderen meer zien dan wij Demy die kan ook wel eens zo ontzettend verschrikt kijken of ergens naar zwaaien terwijl er nix is en dan maak ik er een grapje van.
    en zeg ik van ohh ben je weer naar opa aan het zwaaien en zegt hij nog wat tegen je.
    ik vind het wel spannen dmaar eng nee dat ook weer niet. onderhand weten we wel dat er meer is bij ons :). ze zijn er om ons te beschermen en zullen echt geen kwaad willen :)

vind het wel interessant :).

hoe ishet nu met haar?
    heeft ze het nog een keer gehad?

20. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ze ligt nu lekker te slapen.
    Ik ben benieuwd wanneer het weer gebeurd,ben er nu natuurlijk extra alert op ;)
    Ben zelf niet bang,vond het vannacht alleen heel erg vreemd.
    Niet niks natuurlijk,oma in je huis!
    Bedankt voor jullie antwoorden.

Deel Deze Pagina