Mijn zoontje van bijna 7 maanden probeert constant mijn liga, brood etc af te pakken. Zijn mondje gaat al open als hij het ziet. Ik geef hem dat wat fruit maar dat wil hij niet. Hij eet wel twee hapjes, maar blijft naar ons eten verlangen. Normaal gesproken zou je een soepstengel of broodkorst geven. Maar hij heeft KMA. Wat geven jullie je kindjes met KMA in deze leeftijd? Hij krijgt verder nog 4 flessen neocate en fruit en groente. (enkele hapjes per keer)
Waarom geef je geen koemelkvrij brood? Blue band brood is koemelkvrij (even checken maar dat was altijd wel zo, te koop bij de AH) en de bakker heeft ook koemelkvrij brood.
Er is zat brood zonder melk! Sowieso bij biowinkels en bij de bakker die echt zelf bakt, kan je het vragen. Supermarktbrood bevat veelal wel melk. Succes!
Brood ging hier nog niet goed dus dat durf ik voorlopig nog niet aan, maar soepstengels ( verpakking lezen! ) zijn koemelk vrij, rijstwafels ook. Sommige kinderkoekjes ( Nijntje koekje bijvoorbeeld ) zijn ook koemelk vrij, die zou je ook kunnen geven als je 't niet storend vind dat daar suiker in zit. Brood is er ook koemelk vrij. Of blue band brood of bij de bakker vragen naar een koemelkvrij brood zonder broodverbeteraar. Later mag daar ook margarine op plantaardige basis op. Bijvoorbeeld zonnepond of margarine van AH. En dan weer; etiketten lezen!
dank jullie wel voor de reacties, ik ga zeker al op zoek naar kma vrij brood. Hier is geen bakker in de buurt die dat maakt, maar er moet er wel eentje zijn in de stad. En anders dat van blueband.
en liga mag hij ook hebben even verpakkiing lezen en nijntje koek brood van de bakker melkvrij soja pudding soja boter dat gebruik ik allemaal soepstengels ook en peperkoek mag hij ook. gewoon goed de verpakkingen lezen is best wel iets in te krijgen ook rijstwafels succes
Soepstengels zijn gewoon melkvrij hoor, dus die kun je best geven. Krijgt mijn zoontje ook altijd. Van bambix de rijstewafeltjes. Nijntjeskoekjes wat geopperd wordt bevat wel ei. En ei wordt tot 2 jaar afgeraden bij kma. Liga bevat soja en dat wordt weer tot het eerste jaar afgeraden.