Oplaadbare theelichtjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Bellybell, 24 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113
    Ben op zoek naar ervaringen met oplaadbare theelichtjes. Liefste met afstandsbediening.. Positief of negatief.. van 10 tot 100 euro. Alle info is welkom :)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik volg geef elke maand een vermogen uit aan theelichtjes en haat het aansteken (18 stuks in de woonkamer) op afstandsbediening klinkt als een droom.

3. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
  4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113

Bijgevoegde bestanden:

citroenrasp vindt dit leuk.
  5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben ze, met afstandbediening. Mijn man had ze besteld bij Wish of Aliexpress of zoiets. Waardeloze dingen. Ze moeten heel lang, echt een hele nacht of zo, aan de oplader en dan kunnen ze 2-3 uurtjes branden. Vaak al halverwege de avond leeg en zelfs al doe je ze pas laat aan en weer uit, dan zijn ze de volgende avond toch al leeg.

Ik heb ook een set kaarsen op batterijen voor in de kerstboom (met zo'n klemmetje onderin, grote dingen, net ouderwetse kaarsen) en die doen het veel langer. MAar wel gewoon op AA batterijen, dus dat is ook niet heel handig.

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik heb al jaren die van philips, maar die worden niet meer gemaakt en hebben geen afstandbediening. Dat laatste vind ik wel echt een gemis, aangezien ik lui ben geworden door alles wat wij kunnen bedienen met afstandbediening, apps of spraakopdrachten :roflmao::oops:

Vrienden van ons hebben zoiets: https://www.disposablediscounter.nl/led-lampjes-oplaadbaar-multicolor-4-stuks?gclid=CjwKCAiA9bmABhBbEiwASb35V3MCs63WS93wtj-wP3bYSSu667SqM_L8s2lEug_QltL2rlZoMlNBlRoC-XMQAvD_BwE

Zoiets is ook op amazon terug te vinden. Dat moet dan alleen wel in houders waar niet direct de lichtjes zichtbaar zijn, maar alleen het schijnsel doorkomt.

Deel Deze Pagina