Beetje ongerust

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Braam0, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Hallo lieve meiden,

Ik heb een vraagje wat me een beetje ongerust maakt. Ik heb nu sinds een paar dagen last van enorm veel afscheiding. Het is doorzichtig of wit. Heeft niet echt een aparte geur, wel ruikt mijn urine best zoet, of het is wel de afscheiding dat weet ik niet. Ook heb ik best wel een apart pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. Gisteren was het net of ik in mijn broek plaste (het liep er zo uit?!) was dus waterige afscheiding en vanmiddag had ik het tijdens de seks ineens heel erg, maar dit was meer waterig wit maar echt veel. Als ik naar het toilet ga loopt het eruit. Ik zit op dag 28 van mijn cyclus en heb normaal een cyclus tussen de 30 en 35 dagen. Ik vraag me af of dit misschien wijst op een infectie of dat het normaal is want normaal heb ik dit nooit en is alles gewoon droog. Ik maak me wat zorgen want ik heb dit nog niet eerder gehad en het is niet een prettig iets zoveel.

Iemand met ervaringen? Tips? Bedankt!

2. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe je een pb

3. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Niemand anders die verder een idee kan hebben?

4. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi Braam,

De afscheiding herken ik niet, de urine geur wel. Dit heb ik vaker tussen eisprong en mens. Dat het idd heel apart ruikt, echt opvallend. Helaas heeft dit bij mij tot nu toe nog niks betekent.

Ik zou over de afscheiding mss toch even de HA bellen, want dat dat er zo uitloopt klinkt wel heftig.
    Ik google trouwens ook wel eens symptomen in het Engels, omdat je dan veel meer hits krijgt dan ih Nederlands. Mss dat je op een US of UK forum iets kunt vinden?

5. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hee Braam ik moet er wel bijzeggen dat het wel vaak erg nat voelt daar beneden (sorry...) het loopt er zeker niet uit maar ik ben dan opeens bang dat mn mens is doorgebroken. Voelt dan gewoon erg vochtig. Ik zit 8/9 dpo, jij ook zoiets toch?

6. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Koekjesbakker: ja het voelt een beetje als een beginnende blaasontsteking met menstruatiekrampen ofzo.. Heel apart. Ik wacht het af tot maandag en dan ga k toch even de ha bellen als het niet over is. Jij al meer nieuws? Of ga je morgen ochtend testen?

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Zou het geen schimmelinfectie kunnen zijn Braam? Dat kan ook gepaard gaan met veel afscheiding. Dan heb je vaak ook jeuk (niet altijd hoor). Dat is gemakkelijk te verhelpen, dus ik zou inderdaad ook even naar de dokter bellen.

8. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ja aan zoiets dacht ik ook al maar het heeft geen rare kleur en jeukt ook niet.. Maar ga zeker even naar de ha maandag als het niet over is. Blijft toch gokken zo haha. Bedankt voor het meedenken!

Deel Deze Pagina