Ik zag m net zo voorbij flitsen , dacht jaaa lekker! maar gedachte 2 was al minder omdat ik m dan weer zonder kaas wil en ik niet van natte eieren hou dus wie o wie heeft al een McMood gehad, en en en ? hoe was ie
Aangezien de uitjes bij McDonalds al aankomen als oplospoeder, wil ik niet weten in welke staat dat ei geleverd wordt :') Ik neem aan dat ze dat niet vers maken. Hij ziet er wel lekker uit, maar ik eet sowieso geen vlees dus ja.. Op de McDonald's FB page hebben meerdere mensen hem al gegeten en zijn er positief over
is er iets "lekker" bij McDonalds dan Yech... Onee.. de milkshake... die vind ik wel lekker maar de rest? Dat kan je toch niet lekker noemen? brrrr
Ja hoor, smaken verschillen nu eenmaal Maar ik heb hem ook nog niet gehad, sowieso lijkt mij een hamburger met ei niet echt lekker, haha. Geef mij maar 'gewoon' een BigMac.... jummmm * honger *
Is het niet een 'gewone' big mac, maar dan met een eitje ertussen? McDonalds is mijn guilty pleasure... Ik weet dat het allemaal chemische bende is, maar toch lust ik er bij tijd en wijlen wel pap van . Maar of ik deze ooit ga bestellen.... Hmm... Ik weet het niet.
Heb al es een hamburger met ei gehad bij een plaatselijke snackbar, en die was superlekker!!! Misschien toch maar es een gokje wagen...
ehm, even proberen: LEKKER, LEKKER, LEKKER! ja, het is gelukt!! nu stijg ik dus boven je verwachtingen uit. Yes
Hier bij de snackbar ook een hamburger met een vers gebakken eitje erop. Mmmm, vind de snackbar sowieso lekkerder dan de mac.
Nog nooit van gehoord maar neem eigenlijk altijd óf een McKroket óf een ChickenSensation, dus gaat 'm niet worden denk.
Euhmmmm, moest er even voor naar de site, maar nee bedankt. Een burger met ei? Lijkt mij erg juk! Blijf gewoon bij m'n vertrouwde big mac
Ziet er erg lekker uit. Ik vind alleen dat je bij McDonalds nooit iets krijgt zoals het er op het plaatje uit ziet......