Hallo meiden Zoals de titel al zegt, hoelang mag een dreumes koorts hebben? Ik zal even heel het verhaal vertellen Dinsdag kreeg Quinn koorts en ontstoken oogjes. opzich niks mis mee natuurlijk Vrijdag nog steeds koorts dus even langs de ha gegaan omdat de oogjes eigelijk niet beter werden Quinn voelt zich ook echt ziek, wil niks is moe enz enz Daarbij is hij sinds vandaag ook flink verkouden aan het worden en begint hij met hoesten enzo. Ook spelen er een paar hoektanden mee. Maar al met al duurd het dus nu al 5 dagen. Geef hem zetpillen en we merken direct wanneer ze zijn uitgewerkt, hij word dan wakker en gaat jammeren en is de koorts direct gestegen tussen de 38,8 3n de 40, ook in de ochtend dus. Dit heb ik dus bij Quinn nog nooit zo meegemaakt, en dan is hij toch echt vaak ziek geweest. Bij de ha zijn de oortjes, keel, oogjes, klieren en longen vrijdag dus allemaal nagekeken. Maar goed een lang verhaal
hier heeft florian al 1,5 week verhoging tot koorts aan het einde van de dag, maar hij staat er niet mee op net zoals bij jouw zoontje. ook heeft florian ontstoken oogjes, komen er tanden door en hoest hij de longetjes uit zijn lijf.....zucht......zielig voor het mannetje maar ook af en toe zielig voor papa en mama ik wilde al reageren op jouw topic over het vaak ziek zijn, dat heeft florian dus ook. geen allergien etc. maar wel 3 van de 4 weken verkouden met hoesten,koorts etc. en door dat hoesten slaapt hij dus overdag helemaal niet en daar wordt mijnheer niet vrolijker van. herken het dus, maar kan eigenlijk geen antwoord op je vraag geven. ik kijk altijd naar florian. voelt hij zich er niet superziek bij dan kijk ik het aan, anders bel ik met de ha. succes!
hoi ikke, hoe is het nou met quinn? ik ben inmiddels toch met florian naar de ha geweest, de verhoging werd na 10 dagen weer koorts en hij stond ook weer met 39 graden op. echt heel zielig, hij is ook zo ziek. wil niks, huilt alleen maar en slaapt goed wanneer hij een paracetamol krijgt. zo is hij al een week of 4 aan het tobben, zielig he die kleintjes? de ha vindt zijn oren steeds erg rood, dus heb ik nu toch weer een ab kuur meegekregen, als deze niet helpt word ik doorverwezen naar de kno arts. maar aangezien het weer mooi weer gaat worden en het virusseizoen bijna is afgelopen hoopt ze dat het niet nodig is. in de zomer heeft hij er waarschijnlijk geen last van en de volgende winter is hij toch weer veel sterker. zucht.....ab kuur nummer zoveel maar weer naar binnen werken......het helpt nog niet echt, maar moet maar even geduld hebben denk ik
Elsa, bij die opmerking van jou, over het niet opstaan met koorts. Dacht ik gelijk aan de oren. Mijn zoontje heeft dat namelijk ook als hij oorontsteking heeft. 's ochtends gaat het wel redelijk. Maar dan in de loop van de dag loopt het op tot richting 40..
hoi deepfreeze, inderdaad, zijn oren waren knal en knalrood zei de huisarts, dus waarschijnlijk heeft hij daar flink last van. af en toe word ik er wel een beetje moedeloos van hoor, altijd maar verkouden of onderweg....dan weer tanden....dan weer oorontsteking.....het is die kleintjes ook niet gegund. maar na een middag en nacht antibioticakuur is hij in ieder geval zonder koorts opgestaan en is hij weer aanspreekbaar dus ik hoop dat het de goede kant opgaat.