Ze rechtstreeks declareren bij VGZ en ze hadden wat met het systeem??? waardoor ze geen akkoord hebben gekregen voor de vergoeding van 150 euro. Ik vond het heel raar, ik heb 50 euro aanbetaald en er stond nog een bedrag van 220 euro open waarvan 150 vergoed zou worden door VGZ en ik nog 70 euro moet bijbetalen. Ik had alles mooi gepast etc ze hadden alles mooi afgesteld, kwam ik bij de kassa zag ze die bedrag van 220 nog , ik zei huh dat kan toch niet ik moet nog maar 70 euro betalen. Zegt ze dat ze nog geen akkoord hebben gekregen voor die 150 euro. Nou dus had ook mijn eigen bril niet bij me kon mooi zonder de hele dag:x:x:x Ik ga zometeen een klachtenmail sturen naar VGZ want ik ben echt boos!!!!!!!!!!!!!! Ik stond daar echt voor schut!!
das naadje, ik heb bij een opticien gewerkt (helaas) en wij moesten mensen gewoon een declaratieformulier laten tekenen dat als later bleek dat het niet werd goedgekeurd het geld alsnog van je rekening werd afgeschreven.
Ja dat zou beter zijn, en ik vond het ook erg rare manier van zakendoen, want ik woon hier al mijn hele leven adres is bekend etc. Dan zouden ze toch gewoon die 70 euro moeten accepteren en de rest zelf met VGZ regelen. Want ik heb nooit eerder gedeclareerd voor een bril dus die 150 euro daar heb ik sowieso recht op.
Ik heb sinds mijn 12de al een bril en lenzen en wist niet eens dat het kon, rechtstreeks declareren.. maar dat is weer een ander verhaal
@ Umm ja dat wist ik dus ook niet haha maar bij VGZ is het zelfs een voorwaarde anders krijg je die 150 euro aan vergoeding niet. En de opticien die deed het online.
@ Umm ja precies ik was eerst ook blij, ik dacht oww lekker makkelijk hoef ik er zelf niks voor te doen!! Maar nu ben ik echt boos heb nu een klachtenmail gestuurd.