Hoihoi, Als ik het goed berekent heb, ben ik nu 5,5 week zwanger van m'n 1e kindje. Erg pril dus nog... Toch heb ik een zeer opgeblazen gevoel in m'n buik. Alsof ik veel teveel heb gegeten. Qua stoelgang weinig bijzonders, alleen het gevoel zo in m'n buik voelt niet prettig. Herkent iemand dit? Weet iemand of dit lang duurt? Als dit nu al het geval is...hoe dan als ik straks een paar maandjes verder ben... Ik laat al eerder een echo maken, ivm te kijken of ik niet al verder ben. Vast bedankt voor jullie reacties. Dianne.
Hallo! Ik herken je klachten niet maar wil je wel even feliciteren! Dus bij deze VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! Heel veel succes!
Piep, je kan beter om meer antwoorden te krijgen bij het kopje zwangerschap gaan zitten! Daar zat ik ook altijd als ik ergens last van had! kussss
Ik herken het heeeeelemaal... Tis idd een vervelend gevoel.. Ik drink meer water en eet vezelrijk, merk wel dat het hiermee iets minder aan het worden is... Gefeliciteerd met je zwangerschap!