Dag dames, ja hoor, het is raak. En dat terwijl ik er door mijn lange onregelmatige cyclussen geregeld rekening mee hield dat ik misschien helemaal geen eisprong had. Toch wel dus. Dus meiden die de afgelopen tijd met me hebben meegeklaagd over die onregelmatige ellende: niet opgeven, maar lekker doorklussen en vooral gewoon wanneer je zin hebt. Dus geen druk op de ketel zetten door te pas en te onpas het bed in te duiken omdat het moet. Bij mij was het trouwens een toevalstreffer. Na seks voor de zin merkte ik de volgende dag dat mijn borsten pijn deden. Toen dat aanhield en ik een weekje later me ook nog eens gek begon te plassen en onpasselijk werd van de geur van een omelet begon ik al wat te vermoeden. Ik was dus niet zo heel erg verrast toen ik afgelopen week positief testte. Meiden, zet 'm op en niet bij de pakken neer zitten als je cyclus niet echt meewerkt!
ooohhh dat is een mooie opsteker! Van harte met je zwangerschap en bedankt voor je verhaal. Het geeft me weer wat hoop. Het kan dus allemaal nog goedkomen zeg maar.
Van harte gefeliciteerd Druif! Dat geeft wel weer moed! Ben eind december 2006 gestopt en nog maar 2x ongesteld geworden...hoop ook op een toevalstreffer