Onregelmatige cyclus en ik word gek van de onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarabethje, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarabethje

10 jun 2007
    8
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Ik word er gek van .
    Ik heb bij mijn eerste kind (zoontje) medicijnen genomen om zwanger te worden (Clomid)

We hebben lang op ons eerste kind moeten wachten. Nu is hij 1,5 en vrijeen we eigenlijk al sinds dat hij geboren is zonder anticonceptie.

Maar goed de laatste maanden willen we graag weer zwanger worden dus zijn we wat actiever . Ik ben bij de gynaecoloog geweest en volgens haar heb ik dus een eisprong.

Twee maanden geleden heb ik met ovulatietesten gewerkt maar daar was niets op te zien. Ik kan ook geen slijm of zoiets ontdekken .
    Ik wordt er gek van.

Vorige maand op vakantie geweest en om de twee dagen zowat gevreeƫn . Nu gisteren zat ik op de 35 dag dus ik dacht yes nog niet ongesteld dus zwanger maar niet dus .
    Gisterenavond kwamen die rot maanst. er toch weer door.

Ik heb een onregelmatige cycli eerst zat ik op 31 dagen dan is een maand 33 dagen dan 25 dagen en nu 35 dagen wie kan daar nog aan uit.

IK word er gek van .

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik ben nu ook 2 jaar bezig met zwanger worden,in 2006 heb ik een mk gehad bij 9 wkn.
    Mijn cyclus is daarna heel onregelmatig,ik had altijd een cyclus van 28 dgn en nu ,al een jaar dus ,is het bijna 40 dgn.
    Ik baal er wel van,want elke keer als ik overtijd ben ,ik wordt er gek van ,makkelijker gezegd dan gedaan ,om het los te laten .
    Ik moet eind juni weer naar de gyn ,dan hoor ik of ik wel een eisprong heb.
    Ik voelde mijn eisprong altijd ,na de mk niet meer.

Ally

Deel Deze Pagina