Hey meiden! Ik heb tijdens mijn zwangerschap met manuela hier van t forum onze buiken in gips vereeuwigd. gisteren hebben we deze versierd. en ik moet zeggen het resultaat mag er wezen. Ik vind het fantastisch dat ik af en toe nog eens naar mijn buik kan gluren. Het is eigenlijk vrij eenvoudig om het te doen. Ik raad jullie dan ook aan om zoiets te doen.
Ziet er zeker leuk uit... een kennis van mij is ook al aan het oefenen ze wil dit ook bij mij gaan doen
zelf gedaan. alle benodigde spullen zelf gekocht en lekker bij elkaar gedaan. het is leuk en het is makkelijker dan het lijkt.
Ik vind het echt heel mooi, leuk met die blauwe strikjes erop! Maar ik denk dan wel: waar ga je het laten straks? Het is niet bepaald een klein ding wat je even in een lade stopt zeg maar...?
Zou dat niet in alle Expo's een beetje gelijk zijn dan? Nou ja, ik kom er vanzelf achter als ik ga kijken. In ieder geval bedankt voor de waarschuwing, haha.
Leuk leuk ik heb het pakket hier in een babyspeciaalwinkel zien liggen, ze hebben ook pakketjes voor babyvoetje of handje afdruk te maken. Met hoeveel weken heb je deze afdruk gemaakt? En onwijs leuk gedaan met dat zilver, en blauwe strikjes!
niet alle expo`s hebben dezelfde dingen, maar als ze het niet hebben kunnen ze het vaak wel bestellen. zag gisteren bij de expo in veenendaal dat ze wel die gipsafdruk pakketjes hadden. ga zaterdag ff kijken of ze hem ook voor mn buik hebben. vind het een onwijs leuk idee. liefs doris
Ziet er heel mooi uit.. Maar wat ik me af vraag he.. Wat doe je er mee? Hang je het aan de muur ofzo? Daar heb ik hier helaas geen ruimte voor..