Ik had eerst niet zo heel veel last van haar. Maar sinds kort bijt ze me gemeen! Ik zal het even uitleggen haha voel me ondanks de "anonimiteit" wat opgelaten. Het gaat dus om de menstruatie, en sinds een paar maanden doet het heel zeer in en rond mijn baarmoedermond. Het steekt zo erg dat ik een paar minuten niets anders kan als blijven zitten in de houding waarin het begon. Echt irritant. En deze laatste cyclus vloei ik nu al 1. 5 week. Vreemd? of herkennen jullie dit rode monster?
Helaas herken ik het wel ik heb hetzelfde probleem,heb het er met de dok over gehad en die zegt dat het wss door de pil komt . oplossing zou zijn om altijd door te slikken of andere anticonceptie . mss een idee om s met de ha te praten ?
Ik had het voor mijn zwangerschap wel heel erg. Veel pijn, veel bloed, je kent het wel. Ben borstvoeding gaan geven en heb een spiraal genomen. Moet zeggen dat ik het nu (dochter is net 1 geworden) wel voel aankomen, het is dus niet zo dat ik niets merk. Maar het staat in geen verhouding met hoe het hiervoor was. Ik denk dat dat door het spiraaltje komt met de locale hormonen die het afgeeft. Voor mij dus een aanrader! En het bloedverlies is nu hooguit 3 inlegkruisjes. Zo fijn!
oh dat klinkt idd wel fijner. Ik slik geen anticonceptie, want mijn man is geholpen Ik kon voorheen ook niet zo lekker tegen die hormonen. Daar kwam mijn bijnaam "hormona" toen vandaan. Ik heb 2 keer tien maanden bv gegeven. en de laatste keer is nu "bijna" een jaar geleden...
Ik heb juist niet zo'n fijne ervaringen met een spiraal. Bijna een half jaar non-stop gebloed tot ik hem eruit liet halen. Vond de nuvaring fijner in dat opzicht.