Iets speciaals voor mijn mannetje.... iemand tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ik heb een raar vraagje misschien. Maar ik wil eigenlijk iets moois voor mijn ventje kopen of maken zodra onze zoon is geboren als een bedankje zeg maar omdat hij zo lief is voor mij... Echt onbegrijpelijk dat hij het volhoudt bij mij hahahaha.. maar hij is de rust zelve, ik diegene met het grote mondje ;) en toch vullen we elkaar super aan... en hij is zon schatje... ik weet dat hij al bezig is om iets te verzinnen, maar hij vraagt dan ook. lieverd wat wil je graag hebben... ja wat een vrouw wil hebben hahahaha in mijn geval is dat een mooie ring ofzo....

Maar goed.. ik wil hem dus ook gaan bedanken voor alles wat hij inmiddels al heeft gedaan voor mij en onze kleine bink, en wat er natuurlijk nog gaat gebeuren.. Heeft er iemand toevallig tips voor iets origineels... zal manlief een beetje beschrijven ok....

liefs, zachtaardig, huiselijk, voetbal, formule1, en houd van mij :D

tsjah... dat was het wel zon beetje.. dus dames.. kom maar op met je tips :)

Thankssssssssss

Liefs brigitte

2. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    ik zou het niet weten! het mooiste wat je hem kunt geven, ga je hem al geven ;) je kindje! iets mooiers zou ik niet kunnen bedenken!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    misschien een mooi horloge of zo en daar later de naam en datum van jullie kindje in laten graveren?

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Na de bevalling en kraamtijd misschien een weekendje weg met elkaar, om tijd voor elkaar te nemen en zo kun je hem uitgebreid bedanken voor zijn enorme steun en liefde....

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    tickets voor formule 1 zandvoort?

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik ben toevallig nu aan het kijken om ong 7 weken voor bevaldatum een hotelletje te boeken. even een nachtje weg. aandacht voor elkaar.

www.nachtjeweg.nl
    ;)

Deel Deze Pagina