Ik had met mijn vriend afgesproken dat wanneer ik deze ochtend nog niet ongesteld geworden was e samen zouden testen. Vorige week laag mijn vriend met een kater in bed en ik'stiekem' alleen getest, negatief, vriend helemaal over de zeik.. Afgesproken dat ik dat niet meer zou doen, maar nu waren e het vanmorgen vergeten.. Vriend moest er een stuk eerder uit dan mij en dus niet aandacht.. Ik was toch zo nieuwsgierig om te testen, en positief! Maar nu weer mijn vriend dat dus nog niet.. Vanavond wilde ik weer en keer goed zat worden, omdat ik toch niet zwanger was, maar dat ben ik dus week.. Vandaag dus nog even mijn vriend zover krijgen om mee te testen.. Hopelijk heeft hij niks door.. Had namelijk gezegd dat je het beste in de ochtend kon testen.. Ik ben zo blij dat ik zwanger ben!
Gefeliciteerd!!! Gewoon zeggen dat je wel moet testen want je wilt geen risico nemen als je zwanger zou zijn!! Wel even 2-3 uur niet drinken voor je gaat testen.
Gefeliciteerd vergeet niet die test weg te gooien of ergens neer te leggen waar je vriend niet komt. nu lekker genieten
Van harte! Je kunt evt ook een potje met urine in de koelkast bewaren en zeggen dat het ochtendurine is. Zorg er dan wel voor dat je niet te veel drinkt, het moet een beetje geconcentreerde urine zijn. Succes!