Iets te bekennen? Kom dan maar hier 'biechten'...

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    #181 PenF, 11 sep 2013
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
    Oeps verkeerde topic :D

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik zit ook m'n tijd uit te zitten op het werk. Hik al een half uur tegen een klus aan waar ik helemaal geen zin in heb.

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Thx het stomme is dat ik dat ook wel weet van meer energie en zo maar G@#$%^dju die koekjes .... ik ga die rij gewoon niet meer in als ik boodschappen ga doen!

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    LOL daar ben ik altijd bang voor. Maar op de een of andere manier als er een andere man in het spel is komt mijn partner er ook in voor ... gelukkig zijn dit geen regelmatig voorkomende dromen!

5. Ik vind zwangerschapsyoga echt verschrikkelijk. Over een uurtje moet ik alweer en ik zit echt te verzinnen of ik een goede smoes kan bedenken, maarja, ik moet toch sowieso die 4 lessen nog 'volmaken'. :(

Als het me lukt om het uit te stellen en ervoor zorg dat 1 of 2 lessen na week 37 vallen kan ik nog hopen dat ik dan al ben bevallen en dat ik dan niet meer hoef :)

6. topper12

topper12 Niet meer actief

Sorry even offtopic :)

Je hebt toch geen smoes nodig om af te bellen? Je zegt gewoon: Hallo met Bolkje. Ik wil even doorgeven dat ik vandaag niet kom. Fijne dag nog en tot ziens!

Klaar! Als je het echt vreselijk vindt waarom zou je er dan nog heen gaan? Je moet niet, je mag ;) Het is hooguit zonde van het geld, maar daar kom je vast ook wel weer overheen. :)

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahahaha! :D

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Gewoon afbellen.. Als je geen zin hebt voor wie zou je dan gaan??

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb een tijd gehad dat ik de chips aan manlief gaf en dat hij ze maar moest wegsteken. Vooral tijdens de zwangerschap, want kreeg daar erg maagzuur en maagpijn van. Dat hielp wel. En nu soms ook dat ik het gewoon niet meer koop, ofwel chips die ik niet lekker vind.

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik doe weleens een beetje haarlak op m'n dochters haar omdat het dan mooier blijft zitten :)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Is dat dan slecht? :) (heb er echt geen idee van...)

Ik biecht op dat ik plannen aan't maken ben op m'n werk om workshops te gaan geven in kaartjes maken. Voormiddag al wat op internet opgezocht, maar nog niet veel gevonden. ;) Met m'n werk heb ik het zo gehad, dus dan maar iets anders zoeken. En vermits een andere job zo moeilijk te vinden is... (nu ga ik wel ff werken want moet een dossier afwerken ;) )

12. Die lerares is zo lief!! Ik voel me dan zo'n bitch als ik afzeg... En zal je net zien: vandaag vond ik het wél leuk... echt voor het eerst sinds weken :$

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb eens lekker van 12 tot 15 een dutje gedaan, terwijl er eigenlijk van alles in het huishouden moet gebeuren..

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat ik op mijn werk ben maar hier op zp zit :D

15. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Haha dat doe ik ook hoor!! Best vaak eigenlijk, maar niet als het regent :) Mijn zoontje heeft ook altijd gel in zn haar, dus ik vind het niet zo´n probleem :)

16. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Dat ik stiekem heel blij was dat mijn zoon vanmiddag ergens ging spelen zodat ik even een middagje rust had en bijna nog blijer werd dat de moeder van het betreffende vriendje hem terug kon brengen op school in de middag wat mij een pokkeeind scheelde om te fietsen :D

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik beken dat ik sinds 3,5 jaar voor de eerste keer de neiging had om mijn dochter een tik te geven ( MAAR heb het NIET gedaan) Mijn hemel zeg wat haalt zij al 2 wekenh et bloed onder mn nagels vandaan, niet luisteren gillen krijssen brutale mond, express in dr broek plassen terwijl ze heel goed naar de wc kan.. Slaan knijpen. Ongelooflijk.. en maar consequent blijven ben benieuwd wanneer het zijn vruchten afwerptmaar man man man.. wat benik verschrikkelijk moe..

Deel Deze Pagina