Iets te bekennen? Kom dan maar hier 'biechten'...

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Vind het nog knap dat je halve zakken doet.:D
    Ik heb de ziekte bodemdrift en kan dus niet iets voor de helft laten zitten.

Hier ben ik ook al 2 dagen aan het snaaien, chips, nootjes, chocola en alle verpakkingen gaan onderop in de vuilnisbak zodat vl niks kan zien

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Dat ik de bonbons die mijn vriend had meegenomen totaal niet lekker vind en hij zo zijn best had gedaan om de goeie mee te nemen en hij kan er ook helemaal niks aan doen (ligt echt aan de slechte kwaliteit van de fabriek uit hoor) maar durf het niet te zeggen omdat ik hem niet op zijn tenen wil trappen.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat ik vandaag echt geen zin had in het huishouden, dus drie kwartier voor mijn man thuiskwam even heeeel snel ben gaan opruimen (wat een zooi geeft dat in je kleed zeg, klei :$) stofzuigen, dweilen en wc en keuken heb schoongemaakt, zodat hij dacht dat ik de hele dag druk ben geweest :)

4. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik een half uur geleden aan mijn man zeg dat ik moe ben en eerder op bed wil. Of hij dan de laatste voeding wil geven zodat ik alvast kan slapen. Zit ik weer te zpen:)

Ik ga en moet nu slapen:D

5. bereke

bereke Niet meer actief

Slaapwel fairytale :D

6. bereke

bereke Niet meer actief

Wat zijn we toch allemaal heerlijk normaal en menselijk als je dit leest. Heel anders dan het beeld dat je soms kunt krijgen van andere mama's aan de schoolpoort bv.

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    De andere helft van de hartjes snoep was vanmiddag al slachtoffer geworden.. :)
    En die chips; door de hartjes snoep doet mn mond pijn en de bolognese chips bijt dan.. Dus tis niet dat ik wilde stoppen maar eerder moest.. :D

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    M'n man zeurt nogal dat ik meer en gezonder moet eten maar aangezien ik 5 dagen in de week alleen eet en al de hele week moe ben heb ik gewoon nog de hele week geen groente en fruit gegeten:). Arme baby!

Morgen maar heel gezond eten de hele dag^^

9. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik een deukje in onze nieuwe auto heb gereden en tegen manlief heb gezegd dat ik er niets vanaf weet:)

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mij dat nu zelfs nog wel eens overkomt, afgelopen zaterdag nog, ontzettende driftbui, wilde helemaal niks.. Nouja dan maar extra volle fles, ging helemaal op en was niks meer aan de hand..

Ik nu nog zit te zpen en morgenochtend medelijden met mezelf heb... En dat terwijl ik gewoon thuisblijfmama ben.. Gaaaaap weltrusten

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Haha dat doe ik vaak zo omdat hij er anders niets meer van ziet met 2 kleine kids en 3 honden.:D

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik wil m'n eigen lichaam weer terug. Ik voel me overgenomen door de baby in m'n buik.

Oh, en ik heb een hekel aan koken

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Dat ik net thuis kom van werken en mn slapende man een tik op zn harses wil geven omdat hij WEER de tandhes van de kids voor het slapen gaan niet heeft gepoetst.

Jaaaa dan wordt ik echt pissed! Als het een keer gebeurd... Okee geen gezeik. Maar het is verd*mme elke keer weer. Ik wordt er schijtziek van. POETS HUN TANDJES!!!

Noouuu dat wordt morgen geen vrolijke goedemorgen hoor

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik wil opbiechten dat ik mezelf gewoon zo stom vind met de borstvoeding. Ik wil mijn kindje het 'beste' bieden door hem mamamelk te geven waarin alles zit wat hij nodig heeft en hij minder kans op allergieën etc. heeft; iets waar zijn vader en ik regelmatig last van hebben.

Ik deed zo mijn best om 100 ml af te kolven, in een flesje te stoppen om aan mijn meneertje te geven, wil ik de dop op de fles draaien, schopt hij zo ineens wild van zich af, ligt de fles borstvoeding op de woonkamervloer. En ik werd zo ontzettend boos en verdrietig tegelijk want ik voel me al letterlijk UITGEPUT.

100 ml naar zijn grootje. Ik heb er nu flesvoeding ingestopt, de kleine man verschoond, geknuffeld, kusje op zijn hoofd gesmakt en in bed gelegd om vervolgens in een jankbui maar hier terecht te komen. Dat stomme borstvoeding ook hè? Waarom kon dat aanleggen nou niet gewoon in één keer goed gaan? Ik doe toch verdikkie zo mijn best? Het kind is nu 2 weken oud en krijgt toch gemiddeld zo'n 2x per dag (nu dus 3x) flesvoeding en ik word er stikongelukkig van.

Ik heb net weer afgekolfd en ben agressief. Ik heb zin om in mijn ondergoed de straat op te open, de encredible hulk te spelen en die stomme bestelbus van de overbuurman op zijn kant te gooien met een luide wilde oerkreet omdat hij hem weer eens verkeerd geparkeerd heeft staan. Maar ik zal wel weer stilletjes mijn bed induiken :x!

15. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh haha.zelfde probleem dus. Maar wel lekker hihihi

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36

Hey joycey. Jij ook hier midden in de nacht ;).
    Kop op je bent al zo goed bezig dat je fulltime afkolfd dus je hoeft je geen slechte mama to voelen. Alleen moet je me wel even laten weken of je de hulk nog gaat nadoen, dan kom ik snel richting jou om dat te zien whahaha

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik biecht op dat ik de tv heb aangezet voor de meiden zodat ik even rustig wakker kan worden :) (zit er wel naast hoor) (en we hebben nog niet ontbeten...)

18. Nati

Nati Niet meer actief

Dit doe ik ook weleens, ben gewoon geen ochtendmens...

Ik biecht op dat ik nu keihard aan het werk zou moeten zijn en dat ik hoop dat de sportles van vanavond niet door gaat!!

De laatste weken zijn motivatie en enthousiasme ver te zoeken en slapen en voor de buis hangen gaan mij erg goed af. Daar moet ik echt wat aan doen - maar heb er geen zin in! :D

19. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik biecht op dat ik heel stilletjes de ipad heb gepakt zodat niemand wakker wordt en ik even lekker in alle rust kan internetten

20. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hihi doe ik ook wel eens hoor ;)

Deel Deze Pagina