Iets te bekennen? Kom dan maar hier 'biechten'...

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Als je de datum op je tablet/pc een dag vooruit zet heb je weer 5 levens :D

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zit met een literbak slagroomijs voor m'n neus en ik ben al over de helft met opeten (en ja, het is net 10 uur geweest). Ik vrees dat ik om half 11 de andere helft ook op heb.

3. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0

Hahahaha dit doe ik dus precies zo, ben ook aan het wachten op een update en ga levels opnieuw doen om meer sterren te halen. Shit ik ben verslaafd

Ik biecht op dat ik snachts wel eens doe alsof ik slaap als 1 van de kindjes wakker is omdat ik geen zin heb om uit bed te gaan. En alsik dan de volgende dag de vraag krijg of ik de kindjes heb gehoord zeg ik keihard nee.

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik biecht op dat ik heel erg lui ben vandaag:(

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik biecht op dat ik de laatste tijd bagger in mijn vel zit en geen zin heb om de daadwerkelijke oorzaak te vinden. (al moet ik dat toch eens gaan doen )

en dat ik moe word van het feit dat mijn man de kleine man niet hoort snachts en ik dus opdraai voor de nachten pffff ben het ff helemaal zat

6. Melief

Melief Niet meer actief

Dat ik regelmatig dingen voor mijn dochter koop en ze snel in haar kast hang en tasjes, kaartjes en bonnetje weggooi.
    Als man dan vraagt joh nieuw zeg ik neeee joh dat had ik al heel lang :)
    En dat ik dus ook regelmatig verpakkingen van internet aankopen snel moet weg moffelen :D

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    hahahah dat deed ik ook altijd!:p Alleen mijn man kijkt nu veel vaker op de afschriften dus ik zou het nu niet meer kunnen ontkennen als ik iets nieuws heb...

8. Melief

Melief Niet meer actief

Hihi, toevallig waren we pas bij de bank en ik zei wil je ook internetbankieren. Neejoh regel jij dat allemaal maar en koppel mijn bankrekening ook maar aan jou account zei die ;):D

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Als ik iets nieuws aan heb dan vraagt mij vriend bij voorbaat al, dat had je zeker al heeeel lang?:p

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    handig...:D

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff jij verwend je vent veels te veel joh. Toen mijn baby twee weken was, was het huis een puinzoon, koken deed ik zelden, ik lag om half 9 in bed en boterhammen voor mn vent smeren heb ik nog nooit gedaan. Ben zn moeder niet!

12. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Mijn biecht: vanochtend per ongeluk expres vergeten brood te smeren, zodat ik straks excuus heb om zo'n heerlijk ongezond broodje uit de kantine te kopen! :p

13. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Hahaha hier ook! En dan ook schijnheilig tegen mijn man zeggen 'als ik dan niet wakker word, moet je mij even wakker maken!'.
    Ik weet toch dat hij dat niet doet! :)

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Haha zo mijne doet dat dus wel, altijd!! Ik moet juist zeggen dat ie dan maar zelf moet gaan omdat ik geen zin hebt :p

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik doe snachts als 1 van de meiden wakker wordt ook net alsof ik slaap, en zeg sochtends dan ook dat ie me gewoon wakker moet maken (doet hij pas na 3x) en dat terwijl hij moet gaan werken en ik thuis ben.... vreselijk maar zooo lekker om te blijven liggen hihi.

huishouden doe ik ook vaak pas net voor hij terug is, anders ziet ie er toch niets van :p

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou ik heb gisteren na aanleiding van dit topic even flink opgeruimd. En vanmorgen de vaatwasser ingeladen. :p

Nou moet de vaatwasser dus uitgeladen worden én ik moet dringend stofzuigen en dweilen... maar 't is echt warm joh. :)

17. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze hele dag eigenlijk al niks uitgevreten. En daar voel ik me best rot om, want er is nog zoveel werk! Bleeeeeeeeeeehhhhh!!

18. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    ik biecht op dat ik vandaag gigantisch uitgeslapen heb.. nu nog lekker in me pjama zit......en dat ik er niet van plan ben om nog uit te komen... ik weet dat het huishouden gedaan moet worden, maar het gaat hem vandaag echt niet worden.. de honden liggen lekker in het zonnetje buiten.... poeh wat een leven :')...

19. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Herkenbaar :D Wij gaan morgen een weekendje weg en ik heb nog 3 wassen die ik wergewerkt moet/wil hebben, een huis wat nog ff schoongemaakt moet worden, tassen die ingepakt moeten worden en de boodschappen moeten nog gedaan worden. En het enige wat ik vandaag, tot nu toe, gedaan heb is mezelf aangekleed, met de kindjes gespeeld, gewhatsappt en op zp gezeten..

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb vandaag al te veel op internet gezeten op m'n werk... :) Zal toch in actie moeten schieten want moet onverwacht om 15u30 stoppen om met onze meid naar de dokter te gaan.

Deel Deze Pagina