Bah ik moet al de hele avond van alles doen, strijken, tas inpakken voor ons weekendje weg, opruimen, vuilnis aan de weg zetten enz. Maar ik heb eerst m'n broer hier ff op bezoek gehad, toen belde ik mijn moeder die net terug is van vakantie of ze even zin had om langs te komen en nu zit ik weer op ZP.. Net kwam mijn man thuis van het werk en ik heb gezegd dat ik de hele avond heeeeel druk bezig ben geweest, dus nog geen tijd heb gehad om de vuilniszakken aan de weg te zetten en op te ruimen, dat moet hij dus maar ff doen En heel stiekem heb ik al een wijntje teveel op
Ik biecht op dat ik helemaal klaar ben met mn schoonmoeder en de moeder van mn ex veel leuker vind...
Toen ik gisteren vroeg of mijn man de luier van onze zoon wilde verschonen, wist ik heus wel dat hij een poepluier had (en hoe). Ook al reageerde ik verbaasd
Bah, heel de zondag in pyama gehangen en niks gedaan. Ben beetje boos op mezelf. Ipv met de kindjes te genieten van het mooie weer of wat in het huishouden te doen. Dus ik beken dat ik een luie doos ben geweest vandaag (en woensdag en gisteren). Morgen knop om en actie!
Hahaha, ik ool hele dag pyjamadag Maar ik heb wel al een overvolle mand weggestreken, 3 machines gedraaid, soep gekookt, gevoetbald met zoonlief... Dus best wel productief in pyjama
Nijntje, ja da's productief ! En lovely, jij hebt ook best een druk leven als ik me goed herinner dus geniet maar van je dag! Ik kan soms ook echt genieten van zo'n dag hoor. Maar drie op 1 week is wat te gortig . Zeker omdat ik nog vanalles te doen heb. Ik ga nog even lezen op zp tot 18u en dan strijken en wasmachine aanzetten.
Ik wilde mijn schoonmoeder aanvliegen toen ze een paar weken geleden liet doorschemeren dat zij het compleet normaal vind om een baby zonder toestemming uit de wieg te halen. Ik denk niet dat mijn schoonmoeder haar leven straks zeker is als ze dat echt gaat doen... Sinds die opmerking kan ik weinig meer van haar hebben... Maar probeer dat zoveel mogelijk voor me te houden. Maar nu weten jullie het
Ik hou al de halve dag expres een baby van 4,1 kilo in mijn armen en doe net of dat uiterste noodzaak is, zodat mijn ventje mij eens gaat verzorgen en meehelpt in het huishouden btw; mijn armspieren voelen het wel degelijk - mja, totally worth it
Ik biecht op dat we onze dochter heel pedagogisch verantwoord al drie keer voor de nijntje film hebben gezet vandaag, ook tijdens het avondeten. Zodat wij lekker pizza konden eten opmde bank en zij eten tijdens nijntje op de bank. Ze heeft wel dr hele bord leeg haha... Trouwens een leuk topic, ik voel me wat minder schuldig!
Oei blokje, hopelijk gebruikt ze haar verstand . Joycey, is het niet effectiever om het te vragen? Toch nog twee uurtjes bezig geweest met de was en de strijk .
Dat met de kaka pamper en 's nachts geen gehuil horen ken ik precies ook . Maar dat doet man ook wel eens denk ik . Kanelly, ach als iedereen zich geamuseerd heeft, is het niet zo erg he!
Ik beken dat toen er net gebeld werd dat dochter en man pas om 22.00 uur thuis zijn i.p.v. tussen 7 en 8 zoals afgesproken,. ik heel rustig reageerde (man belde niet eens zelf maar degene die met hem mee was) maar ondertussen toch wel een beetje boos ben.. k bedoel 22.00 met een dochter van 3.5..
Haha ik moet echt lachen om de herkenbaarheid van veel van deze biechten Ik heb vandaag mijn man een schuldgevoel aangepraat (hij was de hele dag op de voetbal en ik moest alles alleen doen, en dat zal wel weer heel het seizoen hetzelfde liedje zijn op zondag Grrrr!) zodat ik met een vriendin sushi kon/mocht gaan eten... en het was goddelijk!!!