Flinke meid! Ik moet nog een overvolle mand wegwerken (heb al 2 manden weggewerkt vandaag). Tja, dat is als je 2 weken amper gestreken hebt (alleen het hoognodige voor de kindjes) @ spikkel: Da's heel laat ja. Hopelijk kan je dochtertje al wat in de auto slapen.
Mijn bekentenis van vandaag: Ik doe zwangerschapsyoga maar ik vind het verschrikkelijk. Nu zou de les niet doorgaan deze week, maar opeens kreeg ik een berichtje dat het wél zou doorgaan... En nu baal ik
Ik zal eerlijk vertellen dat ik - een was in de machine gedaan heb - een stukje was in de droger, rest aan de lijn - het aanrecht opgeruimd heb - een was opgevouwen heb En dat ik echt het gevoel heb dat ik véél heb gedaan........en bang ben dat ik de rest van de dag niks meer doe, omdat ik al zo actief geweest ben
Ik zit al 2 uur naar de troep in de woonkamer te staren zonder er iets aan te doen... Bleegh, soms haat ik thuis werken
Ik moet morgen weer naar school en heb 4 maanden lang geen boek meer doorgekeken... ben ondertussen geloof ik alles alweer vergeten van vorig jaar
Ik wil vandaag proberen om de baby bij VL achter te laten zodat ik mijn favoriete winkel kan gaan bezoeken en even kan gaan shoppen Hij weet het alleen nog niet. Weet nog niet hoe ik het moet brengen.
Lieverd, ik hou heel veel van je, vind je het goed als de kleine vanmiddag bij jou is en ik even de stad in duik? Bedankt! Doeiiiiii!! Zo dus?
Ik beken dat ik al sinds 10.30 op de bank zit met de laptop, terwijl ik mezelf had voorgenomen om van 11.00 tot 12.00 te gaan sporten...... Nu dat idee maar verschoven naar 16.00-17.00, ben benieuwd of ik vanmiddag ook écht ga, hahaha.
Ik biecht op dat ik al voor zeker de 6e keer heb gedroomd over een en dezelfde collega. Mannelijk ja... Oh waarom?!
Ik deed het zo: "Heb jij zin om met ONS mee naar de action en de blokker te gaan? En dan gaan we gelijk ook eventjes naar die en die en die en die winkel" - Ah neeeeeeee moet dat??? "Nee, dat moet niet hoor, je hoeft niet mee... Dan ga ik wel alleen, dan laat ik de baby bij jou" - Hmmm En nu heel snel het huis verlaten, want de baby slaapt momenteel en als hij gaat huilen - ben ik over 2 uur nog niet weg.
Ik koop online weleens spullen.. als ik ze dan niet pas hang ik ze altijd in de kast onder t mom van: Als ik genoeg afgevallen ben komt t goed!! Moet nog aan mn dieet beginnen..
ik beken dat ik al de hele dag in mijn huispak zit. heb nog niks gedaan behalve heerlijk van mijn baby genoten. ik voel mij aardig kl*te en zit nu mijn zelf medelijden weg te eten met een pak koekjes op de bank. daarna geef ik mezelf een schop onder mijn hol en ga rap boodschappen doen.
Haha ik heb gisteren precies hetzelfde gedaan. Ik rook het probleem al en heb mijn man gevraagd of hij hem naar bed wilde brengen En daarna heel nonchalant reageren toen mijn man naderhand zei dat hij zo'n gigantisch vieze poepbroek had
Ik ben net op mijn slippers en trainingsbroek mijn dochter uit school wezen halen door ellende in het weekend ( zie onderschrift) ben ik even van het padje af.... En dan zie je allemaal gestylde moeders en voel ik me een slons
We hebben net een kachel besteld. Ik vind het doodeng en ik ben bang dat het allemaal helemaal niet goed gaat komen... Maar ik wilde van het gezeur af zijn