Iets te bekennen? Kom dan maar hier 'biechten'...

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dat ik inmiddels mijn 2 dikke koek naar binnen loop te werken met daar naast een glas 7-up.. en ik eigenlijk op een soort van dieet ben :p!

* eet nog maar een stukje koek *

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Eet smakelijk dan he:p

Hier de biecht dat de kat alweer bij ons slaapt, en ik vind het heerlijk:D waarschijnlijk de meesten niet maar ik wel:p

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, onze vent heeft hier zijn eerste jeugdtrauma gekregen vandaag - en het was 100% MIJN schuld.

Ik was hem aan het verschonen en ik zag dat hij op zijn bil een rood plekje had dat er toch wel een beetje geschuurd uit zag, dus ik wilde sudocrème pakken. Er staat een potje sudo in de woonkamer, een potje in de luiertas en uiteraard een potje op de plank boven de commode. Nou, uiteraard niks binnen handbereik en ik laat de kleine vent ook niet alleen op de commode liggen, want hij kan hartstikke doodvallen als hij per ongeluk van de commode af valt - want ons bed staat er direct naast en daar zit zo'n pijnlijke punt waar VL en ik ons al regelmatig aan hebben gestoten (en daarbij ons been open lag met bloed etc.)

Dus geen haar op mijn hoofd die de knul - die al zonder luier op het aankleedkussen lag - alleen laat. De sudocrème achter op de plank dan maar. En ik schuif alle Zwitsalproducten, huismerkcrèmes, zeepvrije wasgels, body lotion, slaapzacht, zonnebrandcreme en vrijwel alles wat je nodig zou kunnen hebben voor 18 baby's opzij en ik reik naar de sudocrème. Stoot ik toch potverdikkie de tube zinkzalf aan. Die valt naar beneden en valt regelrecht op het hoofdje van mijn kleine vent.

Mijn schatz schrok zich wild, begint keihard te huilen... Ik schrik me rot, pak mijn kindje op en druk hem tegen mij aan en begin haast zelf te huilen en probeer hem te troosten terwijl ik ontelbaar keer 'sorry' roep. Waarbij ik daarna vervolgens een warme douche krijg van mijn babyschatz die over ons heen piest (geen luier, hè?) en waarschijnlijk meer huilt omdat hij koude billen heeft, dan dat de tube zinkzalf eigenlijk pijn deed ;):)

4. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ik lig me nu gruwelijk te ergeren aan manlief die ligt te ronken als een bouwvakker terwijl het buiten zo hard regent dat ik van beide wakker lig.
    Heb hem al aangestoten " pe rongeluk" snurkte door.
    Dekens van hem afgetrokken, snurkt gewoon door.
    Hem wakker proberen te maken. Niets helpt... Grrrrrr en ben zo moe.:x
    Ga nu een nieuwe poging wagem.

Hij heeft er een hekel aan als ik hem bewust wakker maak vanwege snurken. Dus doe ik dat " perongeluk":D

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Dat ik morgen na een lange maand meer dan fulltime gewerkt te hebben plus huishouden plus kids eingelijk een heerlijk dagje vrij voor mezelf zou willen en dan ook echt letterlijk niks doen maar helaas zit dat er niet in.

Ik ben net thuis van werk, morgwn om 0700 weer eruit om mezelf en de kids klaar te maken want de oudste moet naar school en die zal in de ochtend al beginnen met zeuren dat hij geen zin heeft ( wordt er al moe van als ik eraan denk) daarna naar huis en de jongste vermaken. Dan weer naar school de oudste ophalen en even eten om hem vervolgens weer terug te brengen. Dan de boodschappen koken en huishouden. Dan WEEar (potverdorie zeg) naar school lopen. Nou beide kids vermaken en daarna als mn man thuis is moet ik werken. Nog een avonddienst.

Oooooo damesss ik heb echt geen zin/fut in en voor morgen

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dat ik al 5 min mijn bed uit had moeten zijn, maar daar echt geen zin in heb. De harde regen werkt ook niet bepaald mee!

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik de afspraak met een vriendin heb afgezegd omdat ik gisteren ziek was en vandaag rustig aan wilde doen en dat het me stiekem oplucht omdat ik gewoon geen puf had om mn huis eerst op te ruimen en gezellig te doen.

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Lennylenn, mijn oudste blijft iedere dag over. Omdat mijn jongste tussendemiddag slaapt, ik geen zin heb in dat gerace op en neer, en omdat 90% van de kinderen overblijft :D

9. lennylenn

De jongste slaapt niet meer.. Althans 1 keer in de zoveel tijd. Bij hem in de klas blijven maar weinig kindjes over en hij moet nog best wennen aan de basisschool, dus ik vind het dan zielig om hem te laten overblijven omdat mama moe is. Hij kijkt juist zo uit naar het uurtje pauze thuis

10. lennylenn

Oja en dan biecht ik nog iets op..
    Als ik vanavond/nacht thuis kom van werk en mn vent ligt weer zo te snurken dan ontplof ik! Ik heb al 10890 keer tegen hem gezegd dat hij dat antisnurk spul weer moet halen want dat hielp goed. Nouuuuu gisteravond viel ik pas rond 0300 in slaap en als je mn eerdere post lees zul je begrijpen dat ik nu echt niks meer kan hebben.

Ik schop em echt uit bed en dan mag hij boven op de bank gaan slapen. Ik ben zo moe en prikkelbaar pfffff. Nog 1 dagje en dan een dagje vrij. Daarna weerr aan het werk 10 dagen 1 dag vrij.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ocharme! Maar echte trauma's houden ze er niet aan over hoor ;)

@ bubblez: hier slaapt de hond bij ons ;) Alleen zit ik nu nog met contactallergie voor haar (gelukkig alleen tijdens het hooikoortsseizoen) dus nu vind ik het minder leuk. Maar in de winter is mijn plaats fijn voorverwarmd :)

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Kan 's nachts weer heel moeilijk slapen, en als m'n vriend slaapt, zet ik de tv op BabyTV, want dan droom ik zo rustig.. :) :) :)

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    hahaha :D Nu, als 't helpt, waarom niet he ;)

14. flerk

flerk Niet meer actief

Dacht na je eerste zin dat je je vriend aan het verschonen was...:D Maar wat sneu voor je kindje! Ik biecht op dat ik -lang geleden- mijn mobieltje bovenop het hoofd van mijn allerliefste meisje liet vallen. Ze zat nog in de fontanelfase... zat ook bijna zelf te janken. Ze heeft er niets aan overgehouden :D

15. soeza

soeza Niet meer actief

Ik beken:

Ik moet nu eigenlijk heel hard werken (deadline) maar zit al bijna de hele ochtend op ZP :) *foei!*

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha :p :)

17. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Ik heb de hond net in de tuin gelaten in plaats van dr uit te laten, mn energie is op en het regent keihard....

18. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dat ik vanmorgen de weegschaal ging staan en ontdekte dat ik de 100 heb gehaald. Wel de verkeerde kant op want ik ben dus afgelopen twee jaar 14 kilo aangekomen. En dat is super dom en stom van me want ik was zo goed gestart met groende smoothies te drinken en gezond te eten ... damn heb net met mijn kuttenkop gewoon een pak koekjes weggevreten ... en het enige wat ik denk is hoe kom ik morgen zo snel mogelijk bij de supermarkt om het nog eens te doen.

Damn ik wil schuldgevoel zodat ik weer goed ga zorgen voor mezelf en ga sporten en groene smoothies weer in mijn dagritme kan stoppen.

Ben daarnaast ook niet te genieten omdat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit. Denk dat ik wel een maand kan slapen zo moe ben ik.

Zo ... dat is er uit :'(

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Deze gevoelens ken ik meis van vroeger alleen jij kan het NU aanpakken!! Stap eruit start direct en moet jij eens kijken hoe jij je na een week voelt!! Je verdient beter je kan het!!!

20. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ah lief op de een of andere manier raakt me dit zo ... Ik ga het doen ... morgenvroeg zit ik aan de groene smoothie. En ik weet het ik kan het ... maar het is allemaal zo makkelijk dat ongezonde eten. Damn ... voel me zo'n doos vandaag.

Je hebt zo van die dagen ...

Zucht. Dank voor je reactie.

Maar vertel je herkent het ... maar je hebt je leven omgegooid?

Deel Deze Pagina