Hoe verloopt jullie ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sunnycloud, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Sinds ik gestopt ben met de pil, zit nu in ronde 9.
    heb ik een beetje een vreemde ongesteldheid, ik word ongesteld ben het drie dagen. Ben dan twee dagen nauwelijks ongi en ineens ben ik dan nog weer twee dagen ongi.

Vreemd? Hebben jullie dit ook wel eens of spoort dit niet?

2. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    nee heb ik geen last van maar heb ook het mirena spiraal gehad, ben ook na dat ik mijn mirena eruit heb laten halen maar 3 dagen ongi(is wel fijn). van tevoren was ik een dikke week ongi....
    groetjes tamara

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb zelf ook vaak dat ik 4 dagen ongi ben, dan pauze, en dan nog een dag, hoor het ook van vriendinnen dat zij daar last van hebben. best apart maar niet raar geloof ik.

groetjes, Marieke

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Sunnycloud,

Ik slik al 6 maanden de pil niet meer.
    Heb geen last van tussentijdse stoppingen.
    6 dagen achter elkaar, begint met rood en eindigt met bruin.
    Dit elke maand.

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Bij mij wisselt het. Heeeeel af en toe heb ik ook wat jij beschrijft (2 dagen niks en dan weer wel ongi). Maar meestal heb ik enkele dagen voor de echte start van mijn menstruatie wat bruinverlies. De eerste echte menstruatiedag ben ik behoorlijk hevig ongesteld, veeeeel buikpijn (echt niet te harden), de 2e dag nog heviger bloedverlies maar veel minder buikpijn, en dan nog een dag of 2 steeds verder afnemend bloedverlies.

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Gelukkig hebben meer van jullie hier dus last van dan zal het wel normaal zijn toch?
    Bij mij begint het met bruinverlies 1 dag en daarna direct rood verlies, dan dus niets en daarna weer wel.

7. Niet meer actief

ik ben ongeveer 5 dagen ongi.

dag 1 roze tot licht rood bloed
    dan dag 2 en 3 stevig stromend hevig rood bloed
    dag 4 licht rood bloed
    dag 5 roze bloed

Aoife

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mij afgelopen menstruatie begon met bruin en werd dezelfde dag rood en toen 2 dagen bruin, verders niets meer :(

9. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Bij mij direct veel rood bloed en dat 3 dagen lang en dan ineens is het weer over...met de pil kwam het rustig opgang .

Deel Deze Pagina