haha nu zie ik dat meteen voor me, een zwanger gezicht ach buik volgt snel zat komt helemaal goed....
Ik had dat rond acht weken. De meeste mensen niks maar je zag ze wel kijken. En een enkeling vroeg of ik me teveel had laten gaan tijdens kerst
Ahh zo herkenbaar.. Nu zwanger van de tweede en zo is me buikje nu al.. kon met 6 weken me eigen broeken al niet meer aan zo opgezet..
Net mijn eerste buikfoto gemaakt 5+1. Wel na het eten en met volle blaas hoor..... View attachment 333372
ja deze is ook gewoon in de ochtend genomen, ik heb savonds wel wat meer "last" maar scheelt niet veel qua grootte ik kan alleen niet veel aan mn buik hebben...
valt ook weing aan te verbergen wat leuk al die buikjes heb van mezelf al een buik en bij begint het nu ook wel zichtbaarder te worden mijn oma zei al daar zitten er twee in
Wat hebben jullie al vroeg een buik zeg. Ik zit zelf op 13 weken en er is nog niets te zien, behalve dan een licht bollend buikje vlak onder mn navel.
Hier mijn buik(je) .. tweede zwangerschap.. dacht dat ik daar 10 weken en 5 dagen was alleen ben toen 3 dagen vooruit gezet dus was eigenlijk 3 dagen verder..
Het is ik mij nog niet heelerg zichtbaar, maar mijn kleren zitten absoluut niet lekker.. En ben wel opgeblazen..Ben blij als ik na een werkdag mijn joggingbroek aan kan doen.. Mijn darmen zijn ook al 4 weken flink van slag, wist dan ook bijna zeker dat ik zwanger was voordat ik een test had gedaan.. Dus bij mij hebben mijn darmen echt last van de hormonen