Eerste Laat en ingeleid, Tweede ook laat???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tasjaaa, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Dag Dames!

Vroeg me af of jullie hier ervaring mee heben?
    Mijn eerste bleef lekker zitten tot 42.1 week en werd daarom ingeleid.
    Nou vraag ik me af of de kans echt zo groot is dat de tweede ook zo lang op zich laat wachten..

Mijn verloskundige zegt dat die kans wel groot is als de eerste ook zo laat kwam!

Heb nu al ruim een week vlinke oefenweeen en vandaag te horen gekregen dat ze ook al ingedaald is.. Ook last van die steken door mijn vagina ofzo door het indalen denk ik..

Wat was jullie ervaring? Ik hoop namelijk niet dat de tweede zich zo laat laat zien.. :(

Bij mijn eerste heb ik trouwens nergens last van gehad geen oefenweeen of indalingsweeen niks noppes nada! Was toen meerdere malen gestript en mijn vliezen zijn gebroken met het inleiden..

Groetjes
    Natasja

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier was de tweede nog een week later. De eerste met 41 weken de tweede met 42 weken.

Bij de tweede ook veel voorweeen en geen resultaat. Frustrerend

3. soeza

soeza Niet meer actief

Yep! Hier wel iig... en de 3e ook :D

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier de eerste met 41-1. Mijn zusje kreeg daarna 2 met 41-2 en 41-3. Dus ik ging er vanuit dat die 41 weken wel zou lukken.
    Wat ben ik me rot geschrokken toen bij 39-3 de vliezen braken. Dan weet je dat het gaat gebeuren. Wel met ongeveer dezelfde scores als de oudste, En mijn zusje haar 3e kwam er 41-2.
    Dus bij mij was nr 2 de eigenwijze..

Ik vond het wel fijn dat het onverwacht kwam. ;)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Sorry hier wel. Hoewel de eerste met 42 weken was en de 2e met 41+3, maar ik ben toen meer op mijn strepen gaan staan (bij zoon had het echt niet langer mogen duren). Beide dus totaal geen zin om uit zichzelf te komen, bij de 2e wel oefenweeen, bij de eerste nog geen krampje.

Deel Deze Pagina