is op 06-10-2010 om 00.01 geboren onze zoon en broertje Randy Liam Jerry na een zwangerschap van 36 weken en 3 dagen Roepnaam Randy. bevallingsverhaal: Dinsdag 28 september ging ik voor controle naar de vk die dacht dat hij in stuit lag. De volgende dag kon ik gelijk bij de gyn terecht die vast stelde dat hij idd in stuit lag en had toen geprobeerd om de kleine te draaien maar vanwege te weinig ruimte en vruchtwater lukte het niet maar hij wou het toch nog 1 keer proberen op woensdag 6 oktober. maar hij lag in een onvolkomen stuitligging dus kon ik via de natuurlijke weg bevallen Dinsdag de 5e voelde ik me niet zo lekker. om een uur of 17.00 stond ik op en had ik opeens een natrte broek . dacht ik heb geplast ofzo lag al een uur ofzo op de bank. schone ondergoed aangedaan toen ik mijn tyrell om 20.00 in bed bracht stoind ik op en had weer een natte broek maar kon niet opmaken als het vruchtwater was. Om 21.30 heb ik de vk toch maar gebeld. na controle dacht zij ook dat er niks aan de hand was maar omdat ik 36.2 was en hij in stuit lag zei ze dat ik toch maar voor de zekerheid naar het zieknhuis moest. ik mijn tas rustig ingepakt had geen weeen of zo dacht ik kom lekker thuis. om 22.10 kwamen we aan en in de auto had ik de eertse wee 2 min later weer een. om 22.30 werd er een ctg ofzo gemaakt en toen bleek ik om de 2 min weeen te hebben maar na controle konden zij ook geen vruchtwater zien(deden ze onder een microscoop dacht ik) voor de zekerheid werd er iets over elven gecontroleer of ik ontsluiting had bleek ik als 5 cm te hebben. zei de gyn bijgehaald want ik wou u wel pijnstilling hebben( we waren toch in het ziekenhuis waarom niet en het was een stuit dus.......) toen hij kwam om 23.50 zei hij dat ik al volledige ontsluiting had en dat ik mee mocht persen. om 23.51 begon ik te persen en om 00.01 zag ons manneke het levensloicht. moet wel zeggen dat het laatste stuk de gyn moest ingrijpen en dat hij met grog geweld eruit getrokken is en dat ze met hem weg gerend zijn. bleek dat de navelstreng er ook uit hing en die was strak gaan trekken. zijn scoren waren 3 -9 hij moest echt geholpen worden zag blauw en was echt helemaal slap. hij is gelijk in de couveuse gegaan. maar mocht er gelukkig na 3 uurtjes er weer uit. hij woog 2550 gram en is 45 cm lag( geschat) vrijdag de 8e mochten we weer naar huis en gisteren was hij 2600 gram. ben heel veel dingen kwijt van de bevalling het meeste wat ik opgeschreven heb is wat mijn vriend mij verteld heeft. daarom heb ik al een afspraak gemaakt bij dezelfde gyn zodat ik toch een totaal beeld heb van mijn bevalling. sorry voor het lang verhaal maar merk dat het me steeds weer wat doet. Bekijk bijlage 101057
thanx aan een ieder. ik geniet er zeker van of genoot vanaf vandaag sta ik er alleen voor met mijn vriend natuurlijk jennefer
Het is ook niet niks zo'n bevalling, kan me voorstellen dat het veel met je doet. Goed van je dat je nog een afspraak hebt gemaakt met de desbetreffende gynaecoloog. Maar goed, dan nu: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je PRACHTIGE ventje! Wat een mooierd zeg. Fijn dat je hem lekker thuis hebt. Geniet van hem.
echt wel en het is een die het heel druk heeft. keek vanmiddag naar wat foto`s die mijn vriend gemaakt heeft van na de bevalling en ik heb echt zo iets van oke zal wel. maar dank je wel een ieder trouwens jennefer