Lang verhaal Als smiley gehad van clear blue 2 weken geleden maar geen ongi en negatieve zwangerschapstest . Vermoedelijk ei niet gesprongen want afgelopen woensdagavond denk mijn peakdag gehad .Veel slijmverlies watterig en liep eruit en achteraf dacht ik oef was dat mijn vruchtbare dag dan niet . Maar de dag na mijn peakdag wel gemeenschap gehad maar bovenop mijn partner gezeten toen hij klaarkwam omdat ik dacht ovu gehad Dus lang verhaal kort kan je zwanger worden als je op je partner zit en dit was de enige keer die week dat we gevreeen hebben vanwege zijn werk
Ja, waarom zou dat niet kunnen? Als je je eisprong hebt rond die tijd en onveilige seks hebt gehad kan dat.
Haha, mooi verhaal. Goed om te weten dat je op je partner zat op moment suprême Je hebt een topic ook geopend bij ovulatie- en zwangerschapstesten, toch? Op zich handig om het bij één topic te laten.
Had gelezen dat op je partner zitten de zwarte kracht tegenwerkt om de zaadjes omhoog te krijgen zeg maar Dus uit jou antwoord maak ik op dat dat geen probleem hoeft te zijn
Dan zou er geen vrouw meer aan de anticonceptie gaan, maar gewoon bovenop gaan zitten. Zaadcellen hebben een soort zwiepstaart waarmee ze kunnen zwemmen. Dus die zwemmen gewoon om hoog. Er is geen bewijs dat blijven liggen, met bijvoorbeeld een kussen onder je billen, bijdraagt aan zwanger worden. Daarom mag je na iui ook gewoon opstaan en naar huis.
Oke super om te weten toch een kans . Ja je leest zoveel van vrouw bovenop dat dat niet oke is als je zwanger wilt worden dus hoop er het goede van als dit wel mijn eisprong was tenminste