Hallo allemaal! Iemand ervaring met kv testen? Het lijkt erop dat het een indrooglijntje is, maar vind het toch apart dat ie blauw kleurt. Zit een week voor mijn NOD (I know, veeeeel te vroeg, maar kon niet wachten ). Alvast dank voor het koekeloeren!
Ik zie niks helaas! Zou toch nog een weekje wachten, weet dat het moeilijk is Zou ook geen plusjestesten halen maar die goedkope 2v5..die zijn beter en goedkoper
Ja ik zie dat de foto op t forum verkleind wordt, heb m nu vergroot en t contrast veranderd. Gewoon maar wat geduldiger zijn en braaf wachten op mijn NOD!
Bij jou zie ik een pennestreep wat nogal veel voorkomt bij deze plustesten. Daarom vind ik het ondingen. Want pennestreepjes betekenen veelal een negatieve test! Bij zulke plustesten moet het verticale streepje even breed zijn als het controlestreepje wil het een positieve test zijn. Ik zou andere testen kopen als ik jou was. Bijvoorbeeld de kruidvat 2 voor 5 euro. In elk geval geen predictor en ook geen plustest.
Oke, bedankt allemaal! Eind komende week is mijn NOD, dus zal dan weer een test doen en bij twijfel weer een fotootje plaatsen .
ik had bij dat merk dus een vals positief (indroogstreepje) kruidvat 2v5 heeft nooit tegen mij gelogen