Hoi Dames. waarschijnlijk is deze vraag hier al 1000x voorbij gekomen.. Vanmorgen met ochtend urine getest met een Z&K midstreamtest. Deze gaf licht positief.. ik geloofde me ogen niet aangezien we al z'n tijd bezig zijn.. Vanmiddag een clearblue met week indicator gekocht en getest deze gaf toch echt aan niet zwanger... nou was me vraag of er ervaring is met de Z&K midstream.. ik heb weleens vaker getest met die testen maar nog nooit een 2de streep gezien.. altijd omowit!
Heb geen ervaring met Z&K.. Maar een lichte streep is ook een streep hè Heb je geen foto? CB tekent misschien iets later positief
Ik heb eerder streepjes gehad op die testen die echt vals waren. Daarentegen was een positieve wel duidelijk een positieve. Ik vind die testen niks.
ik weet niet of je het kan zien op de foto.. ja heb ook me twijfels. maar nog nooit eerder een streep gezien. misschien me eigen blij gemaakt met een dooie mus!
Ik zie idd ook een lichte 2e streep!! Hopelijk overmorgen een nog duidelijker streepje! Ik duim voor je
Vergeet niet dat deze uiterst gevoelig zijn he... Hebben dus minder hcg nodig dan cd met indicator. Zou nog even door testen met deze en dan dinsdag een nieuwe cd doen. Succes!
Ik heb ook de ultra gevoelige maar die zijn paars dacht ik, maar had ook kruidvat gedaan en daar ook een streep..
Ik had dit ook echt een duidelijke streep maar werd toch ongi.. Hoop voor jou dat kv ook een mooi streepje laat zien! Succes