hallo iedereen. ik heb een vraagje ik ben wel ongesteld geworden vorige week, maar heb wel echt symptonen niet misselijk maar wel pijnlijke borsten, en soms ineens erge steken in mijn borsten last van steekjes in mijn onderbuik terwijl ik niet meer ongesteld ben. opgezette buik broeken worden strak. ik kom dus gewoon aan. blauwe aderen over mijn borsten tepel hof groter en donkerder mijn temp is niet nog verhoogd. kan ik wel zwanger zijn? heb nog niet getest deze maand want ben erg bang voor de teleurstelling! iemand die dit herkent of mij raad kan geven. alle reacties zijn welkom liefs annelies
je kan maar 1 ding doen en dat is testen... maar zal er neit vanuit gaan als ik jou was.. aangezien het volgens mij niet zovaak voor komt.. is hier trouwens als een een topic over geweest mosschien even zoeken daar staat veel in succes!
he natassie ik kan de topic hier over niet vinden! zal nog even door zoeken maar het kan dus wel is er iemand die dit heeft gehad tijdens hun zwangerschap dat ze ongesteld werden? liefs
Een chatvriendin van me, die wist niet dat ze zwanger was. Ze dacht hevige ongi krampen, en had daarvoor naar de huisarts gebeld en zou maandags op spreekuur moeten komen. Maar de pijn werd als maar heviger, en dus had haar moeder een test gehaald. Die konden ze niet meer doen. Ze moest meteen naar de huisarts, ze had al volledige ontsluiting en zagen het hoofdje zitten. Dus ambulance in en op naar het ziekenhuis. Binnen een half uur waren ze gewoon papa en mama geworden. Raar idee toch, maar het kan schijnbaar, zwanger zijn zonder dat te merken.
hoi sorry dat ik t zeg maar al die symptomen heb ik ook als ik ongesteld ben... mag ik vragen hoelang je van de pil af bent?
wilde ik ook net vragen marieke, ik ben net met de pil gestopt en de eerste maand dacht ik ook echt dat ik zwanger was, heb wel 4 testen gedaan. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Natuurlijk werd ik gewoon ongesteld en de symptomen zijn nu ook weg.
hoi ik ben nu 10 maanden van de pil af en zit nu in ronde 11 kan dit nog ontpillen zijn? liefs annelies
bedankt butt3rfly voor het zoeken heb hier wel wat aan gehad. heb vandaag toch een test gedaan en bleek niet zwanger. ga morgen een afspraak maken bij de gyn! liefs