ik heb morgen bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker bij de huisarts, maar mijn oppas is op het laatste moment verhinderd... wat denken jullie, kan ik mijn baby gewoon meenemen naar de huisarts?
@umm85 ik ben sinds de geboorte nooit meer voor mezelf bij de huisarts geweest eigenlijk... als jullie zeggen dat het kan dan doe ik het gewoon, bedankt!
ja hoor kan prima, gewoon in de wandelwagen of maxicosie. die neem je gewoon mee de behandelkamer in speeltje mee en er kan niks gebeuren.
Op die leeftijd kan dat prima, ik had hem laatst ook en toen heb ik Quinn niet mee genomen, niet omdat ik me schaam, maar lijkt me voor hem op 3 1/2 jarige leeftijd nou niet de houding om je mama te willen zien. Voor andere afspraken neem ik hem wel mee hoor
Ja hoor, gewoon lekker meenemen. De kleine kan gaan huilen ofzo, maar ja... dat hou je toch met een baby!
Ja hoor, ik heb zelfs dit jaar mijn dochtertje meegnomen die toen zo'n 20 maandne was. Gewoon zorgen dat ze wel in de wagen zitten want je moet wel even rustig kunnen liggen natuurlijk
Heb nog nooit zo'n onderzoek gehad, maar een maand geleden wel mijn spiraaltje laten verwijderen toen dochterlief (2,5) erbij was. Ze zat nieteens in de buggy, maar heeft in de behandelkamer lekker met de blokjes zitten spelen en niks in de gaten gehad! Vond het vervelend om haar mee te nemen, maar het kon nou eenmaal niet anders! En het is dus prima gegaan. En zeker op een jongere leeftijd zou ik haar zeker meenemen
ja waarom niet, je zult de 1e en laatste niet zijn die een baby meeneemt naar de HA je hebt nou eenmaal een kindje, je hebt geen oppas, en je kunt je kindje ook niet alleen thuis laten
Ja hoor, ik heb mijn dochter van twee ook meegenomen. Ze gaat vaker mee naar het ziekenhuis als ik naar de gyn moet. Kan niet steeds oppas regelen vanwege de onregelmatige tijden dat ik in het zh moet zijn. Gewoon niet in het zicht van de behandeltafel zetten en iets leuks geven om mee te spelen.
Mijn zoon van toen 16 mnd is ook meegeweest, hoor. Had ff niemand om op 'm te letten (ja, een vriendin die op zeker een half uur rijden enkele reis woont - dat vond ik onzin voor de paar minuten). Hij had er niks van, al vindt 'ie de HA echt niet leuk na een paar oorontstekingen enzo (hij associeert de HA nu met pijn, dus was op zich best goed voor hem om te zien dat het ook anders kan).