baby mee naar bevolkingsonderzoek?

Discussie in 'De lounge' gestart door cowgirl80, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.003
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb morgen bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker bij de huisarts, maar mijn oppas is op het laatste moment verhinderd...
    wat denken jullie, kan ik mijn baby gewoon meenemen naar de huisarts?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zou het gewoon doen hoor!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tuurlijk! Neem aan dat je je baby bij een 'normale' afspraak bij de ha toch ook gewoon mee neemt?

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja, (wel in een wagen ofzo want je moet ff de handen vrij hebben natuurlijk)

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.003
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    @umm85 ik ben sinds de geboorte nooit meer voor mezelf bij de huisarts geweest eigenlijk...

als jullie zeggen dat het kan dan doe ik het gewoon, bedankt!

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja hoor kan prima, gewoon in de wandelwagen of maxicosie. die neem je gewoon mee de behandelkamer in speeltje mee en er kan niks gebeuren.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    joh tuurlijk kan dat! Heb ik ook wel eens gedaan..

8. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ja hoor, ik heb ook gewoon mijn dochter meegenomen!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Op die leeftijd kan dat prima, ik had hem laatst ook en toen heb ik Quinn niet mee genomen, niet omdat ik me schaam, maar lijkt me voor hem op 3 1/2 jarige leeftijd nou niet de houding om je mama te willen zien.
    Voor andere afspraken neem ik hem wel mee hoor

10. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ja hoor, gewoon lekker meenemen. De kleine kan gaan huilen ofzo, maar ja... dat hou je toch met een baby!

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ja hoor, ik heb zelfs dit jaar mijn dochtertje meegnomen die toen zo'n 20 maandne was. Gewoon zorgen dat ze wel in de wagen zitten want je moet wel even rustig kunnen liggen natuurlijk :D

12. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Heb nog nooit zo'n onderzoek gehad, maar een maand geleden wel mijn spiraaltje laten verwijderen toen dochterlief (2,5) erbij was. Ze zat nieteens in de buggy, maar heeft in de behandelkamer lekker met de blokjes zitten spelen en niks in de gaten gehad!

Vond het vervelend om haar mee te nemen, maar het kon nou eenmaal niet anders! En het is dus prima gegaan. En zeker op een jongere leeftijd zou ik haar zeker meenemen:)

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    TS: ik vroeg me hetzelfde af. Lees nu dat de kleine dus mooi mee gaat!

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja waarom niet, je zult de 1e en laatste niet zijn die een baby meeneemt naar de HA
    je hebt nou eenmaal een kindje, je hebt geen oppas, en je kunt je kindje ook niet alleen thuis laten ;)

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Ja hoor, ik heb mijn dochter van twee ook meegenomen. Ze gaat vaker mee naar het ziekenhuis als ik naar de gyn moet. Kan niet steeds oppas regelen vanwege de onregelmatige tijden dat ik in het zh moet zijn. Gewoon niet in het zicht van de behandeltafel zetten en iets leuks geven om mee te spelen.

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn zoon van toen 16 mnd is ook meegeweest, hoor. Had ff niemand om op 'm te letten (ja, een vriendin die op zeker een half uur rijden enkele reis woont - dat vond ik onzin voor de paar minuten). Hij had er niks van, al vindt 'ie de HA echt niet leuk na een paar oorontstekingen enzo (hij associeert de HA nu met pijn, dus was op zich best goed voor hem om te zien dat het ook anders kan).

Deel Deze Pagina