ee dames aaaaaaa ik moet een jurk hebben, ik heb een groot feest op 17 dec n het is black tie feest.(schijf ik dit goed hihih ) nu had ik nog twee jurkjes hangen maar iets te apart en ja oo oo tot mijn verdriet ik moet afvallen ,ik ben uhm aangekomen ( zucht zucht ) nu moet ik iets nieuws vinden maar heb weinig geld ik zat al designer-vintage te kijken. Maar mijn maat mmm dat zie je niet vaak daar ( 42 ) en wordt een beetje gek van het zoeken, whaaa ( gelukkig heb ik nog even ) hebben jullie nog tip waar ik leuke kleding vandaan kan halen voor niet al teveel geld ( internet site's of winkel in de buurt van rotterdam ). want onze budget is dit jaar wat kleiner dan normaal door onverwachte rekeningen. xxxjes en thanks fore de tips
ik hoorde laatst van een vriendin dat er in rotterdam een primark is geopend. ik kwam hier in schotland vaak, en het is even zoeken, maar je kan hier vaak leuke dingen vinden voor heel weinig geld (heb hier serieus ooit een spijkerbroek gekocht voor 6 pond. en nog een mooie ook). of deze in rotterdam hetzelfde is als in schotland durf ik niet te zeggen, ga het binnenkort zelf uitproberen. anders kan ik je niet meer aanraden dan met ryan-air voor 20 euro naar ayr vliegen, daar zit een grote! ik zal m je wel aanwijzen. (ik begrijp dat dit geen optie is, maar ieder excuus om te gaan winkelen in ayr is goed voor mij. ik geef wel rondleidingen!)
Didi En peek en kloppenburg op de hoogstraat en als je in r'dam op de kruiskade, zwartjanstraat, beijerlandselaan enzo bij van die hindoestaanse zaakjes kijkt, hebben ze heel veel mooie jurken, voor een redelijke prijs!
H&M heeft de feestcollectie al online staan. Misschien zit daar iets bij. En bij Peek & Cloppenburg hebben ze een partyafdeling.
- Wilmsmode - Galajurken ik baal alleen want laatst kwam ik een site tegen die dezelfde jurken verkocht (iets minder keus) maar waar gewoon de prijs bij vermeld stond. Het was een site voor baby feestjurkjes etc. Maar ik kan hem nu natuurlijk niet vinden.... Wilms overigens reageert snel en is ook zeker betaalbaar. --> oh hehe, gevonden: Suits you well ze zitten in Honselersdijk - tussen rotterdam en den haag, dus misschien kun je er zelfs heen in plaats van alleen via internet...
Het verbaast mij altijd zo dat mensen bedragen van 70 euro werkelijk onder de categorie 'weinig geld' vinden vallen.. Ik zou dat dus echt niet kunnen betalen voor een jurk
dit komt omdat galajurken meestal rond zo'n 200 euro kosten dan is 70 euro al een stuk minder en aangezien TS geen bedrag heeft genoemd als max...
Ben het helemaal met je eens hoor! Maar tegenwoordig is dat wel ongeveer het gemiddelde bedrag wat je voor een jurk betaald...helaas
hey nou genoeg tips zie ik,, ik pas helaas niet in de H&M mode , ik heb een zandloper figuur met flinke billen en borsten maar smalle taille dus dat ziet er echt heeel vreemd uit. kom vaak bij dure kleding uit, C&A heb ik nog nooit aan gedacht eigenlijk . en zag wel wat leuke jurkjes bij een van site tips,, zoek zoek en men vind wat xxxx thanks
Ja! Daar staan inderdaad heel veel leuke dingen in. Helaas pindakaas dat ik daar allemaal niet meer in pas tegen de tijd dat het kerst is, haha.
heb nog een leuk tip voor dames die van designers houden designer-vintage.com vooral de dames met kleinere maten kunnen daar merken en mode ontwerpers jurken / laarzen tassen echt van alles voor een prikkie kopen. ik kijk daar vaak maar mijn maat is daar vaak niet te vinden.. big boobs and but xx