Binnenkort gaan mijn man en ik voor het eerst een weekend weg zonder kids! Spannend! Nu hebben we een appartement van Landal gehuurd in Juliandorp (in buurt van strand), vlakbij Den Helder. Nu ben ik op zoek naar tips voor leuke uitjes, lekker uiteten enz. daar in de omgeving. Wie heeft er tips?
Wat leuk! Als je lekker wilt eten kan ik je Strandpaviljoen Woest aanraden in Callantsoog. En in Grote Keeten heb je restaurant Breekers, ook erg leuk. Ik kom er eigenlijk als we naar het strand gaan maar vind het er altijd heerlijk. Mijn schoonmoeder werkt in Callantsoog, zal haar ook even vragen.
Wij zijn afgelopen mei naar hetzelfde park geweest maar dan de strandhuisjes. Wij hebben echt super lekker gegeten bij Paal 6? Zit aan de linkerkant van de rij huisjes (met neus naar zee). Echt een aanrader!
Jaaa, Paal zes kun je heerlijk en romantisch eten, of in het dorp tapas eten bij Momento's. Dagje fietsen op Texel (fietsen kun je huren als je de boot afkomt) of shoppen in Schagen, waar je ook heel gezellig kunt eten bij heel veel diversen eet tentjes. Willemsoord in Den helder zitten ook veel leuke eettentjes aan de kade, hier zit ook de bioscoop. Duinwandelingen maken, strandwandelingen, door de duinen op de fiets naar Callantsoog. In het dorp zelf zitten ook diversen eettentjes, Brammetje is ook heerlijk eten en FF in het dorp. Nou kinderspeel tips heb je niet nodig lees ik dus ik stop, haha. Fijne vakantie!
Bioscoop is ook dichtbij zie ik, filmpje pakken is ook al heel lang geleden geweest. Dus dat is ook een leuke tip.
Bioscoop is in Den helder, Utopolis op Willemsoord. Daar kun je ook lekker eten! Hoe lang gaan jullie?