Overigens heb ik sinds kort een nog ergere fobie gekregen. Een paar weken geleden werd ik in de nacht wakker en loop naar beneden om te plassen. Ik doe altijd alles in het pikkedonker, maar ik zat op de wc en had de wc deur half open. Er scheen wat licht van buiten en mijn oog valt op " een paar " zwarte plekjes her en der door de gang ( muur en grond) Ik doe het licht van de wc aan en zie echt horror. Hele gang bomvol met naaktslakken, ze zaten echt overal. iehhhhhhh Toen kwam ik pas terug van een verjaardag. Ik kom via de achterdeur en had last van mijn voeten. ik doe mijn slippers uit en loop op blote voeten naar de gang en toen stond ik gewoon met mijn blote voeten op een naaktslak brrrrr
wormen torretjes naaktslakken nee maakt me niks uit maar die spinnnen brr heb heel wat horror verhalen voorbij zien komen en zit te kriebelen op de bank! ik zit savond nu vooral met dit weer als we de deuren open hebben met mn voeten omhoog hoor. nooit blote voeten op de grond hahaha febr ging ik naar bed manlief avondje uit is ie bijna noooooit loop ik slaapkamer op en doe de lamp aan komt er zo eentje naar bovenkruipen op de muur achter ons bed!!! heb gegild mn pa gebeld die pakte niet op woont ook een half uur rijden bij ons vandaan hahaah maar toch en toen heb ik de stofzuiger gepakt onder het mom van ik ben groot en hij is klein heb ik steeds maar herhaald.. nou denk je dat ik lekker geslapen heb??? brrrr
Haha echte tips haal ik niet uit dit topic wel een glimlach op me gezicht van jullie vieze enge verhalen een foto kan ik wel aan haha
Ik hoefde idd heel lang geen granaatappel meer. Ik heb echt staan brullen toen zo erg was ik geschrokken. Zusje ook haha. Ik moet zeggen dat ik zelfs nu (meer dan 10 jaar later) nog steeds een beetje bang ben met het open snijden van een granaatappel. Echt zo'n 'het zal toch niet..' gedachte heb ik er dan bij. Brrr.
Nee, ik heb ze allemaal in 3 sec doodgemept, was een record !! Wat ik ook wel eens heb gehad, stond ik heerlijk te douchen, ik pak een handdoek voor mijn gezicht en haren, zie uit mijn ooghoek iets op die doek.......een grote vieze zwarte spin Ik gooide de handdoek op de grond, rende de douchecabine uit, stond ik daar nat en rillend mijn man te roepen, die hem er gelukkig uit had gehaald. Sindsdien kijk ik voor ik ga douchen ALTIJD mijn handdoeken na
Ohhh nu ik dat verhaal over die granaatappel lees, heb ik ook eens wat leuks; ik wilde een pruim gaan eten, maar ik zag een soort van gaatje erin zitten. Ik wilde een hap nemen, maar voor ik hem in mijn mond stop, dacht ik; wacht, ik ga dat stukje er toch maar af snijden. Dus ik snijd dat stukje eraf; kruipen er allemaal kleine witte wormpjes uit, heeeeel die pruim zat onder de wormen!!! Ik stond boven de wasbak van de keuken en liet hem daar in vallen en gillen dat ik deed! Haha, mijn vader heeft het opgeruimd pff.... Was trouwens zo blij dat ik hem niet meteen in mijn mond deed. Heb heel lang pruimen eerst open gesneden hahaha.
Delta: zoiets had mijn oma ook, maar dan met chocolade met hazelnoten. Zij had er 's avonds een stuk van gegeten met maar 1 lampje aan dus het was duister in huis. volgende middag wilde ze een stukje bij de thee eten, zaten er allemaal wormen in de hazelnoot, ze wist niet hoe snel ze naar het toilet moest rennen sorry, weer on topic
Vreselijk mamabri !! Dat verwacht je niet echt in chocolade met hazalnoot.... Idd on topic. Ik weet eigenlijk niks tegen spinnen Kom er sporadisch 1 tegen, gister avond nog, was stofzuigen, en zag er 1 tegen de muur, hoppa, die ging mee
klopt ik heb welleens gehoord dat als je chocolade te lang laat staan dat er wormen uit kunnen komen...
omg wat goor allemaal! Mijn vader ging een keer naar de wc, en bij t doorspoelen kwam er een grote zwarte spin mee die onder de rand zat.. heb een hele tijd de wc doorgespoeld voordat ik ging zitten haha
Dat had mijn zus vorig jaar met een pak chocoladevlokken of hagelslag wat al een tijdje stond, opeens ziet ze vanalles bewegen op haar boterham, waren allemaal wormpjes, brrrr!
Even nagevraagd maar de spinnen buster komen je huis inspuiten!! Als het goed is zitten ze in Barendrecht ?!
Dat spul hebben wij ook, maar ik heb er laatst flink mee gespoten omdat ik niet meer fatsoenlijk de schuur in en de schuttingdeur door kon, op het moment dat ik alles inspoot zag ik ze vluchten, maar de volgende ochtend zat alles al weer vol Ik ben niet heel bang voor spinnen (ook al zijn sommige van jullie verhalen echt angstaanjagend), maar ik vind die spinnenwebben wel heel vies en grote dikke spinnen houd ik ook niet van, mijn honden eten ze niet op maar maken ze wel dood met hun voortandjes maar ze gaan daarna net zo lang rare bekken trekken tot hij weer uit hun mond valt
Waarom blijf ik hier toch lezen? Durf nu nog amper chocolade te eten Soms blijft een reep hier best wel een tijdje liggen; heb namelijk af en toe vreselijke chocoladetrek en dan weer een hele tijd niet (nee heeft niets met de maandelijkse periode te maken haha).
Dat had je wel eens eerder verteld hier, ik moet zeggen, als ik naar de wc ga, moet ik daar dus soms aan denken!!! Haha..